کرمانی ها تسلیم نمی شوند – تمرین سه

از دیگر رقابت های پرگل در این هفته جدال شاگردان جهاننجاتی شهرداری سیرجان با سهیلا جعفری در تیم کیان نیشابور بود.
سیرجانی ها در هفته سوم این رقابت ها با نتیجه 1-1 مقابل هموطن خود متوقف شدند و با 10 امتیاز به همراه خاتون بام در صدر جدول قرار گرفتند و به خوبی می دانستند که صدر جدول را از دست خواهند داد. میز با تاخیر
شاگردان جهان نجاتی در این دیدار موفق شدند پنج بار دروازه میهمان خود را باز کنند تا با این نتیجه و تفاضل گل بهتر نسبت به هموطنان خود روی بالای جدول حساب باز کنند.

نماینده استان فارس که تا هفته سوم مسابقات غافلگیرکننده بود و دو برد و یک تساوی کسب کرده بود، نیاز به یک نتیجه خوب مقابل سپاهان داشت تا ثابت کند این موفقیت تصادفی نبوده است.
از سوی دیگر شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان با توجه به باخت هفته اول مقابل شهرداری سیرجان جایی برای امتیاز دادن به ایساتیس نداشتند و برای ماندن در کورس قهرمانی باید از صد حریف خود پیشی می گرفتند.
در نهایت این شاگردان مریم ایراندوست بودند که در این دیدار با 5 گل حریف خود را به برتری رساندند و ایساتیس کاران فارس در دقیقه 79 تنها توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا سپاهان در صدر جدول قرار گیرد. جدول دو رقیبش کرمان.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری سه تیم رقیب شهرداری سیرجان، خاتون بام و سپاهان اصفهان به پایان رسید.

کرمانی تسلیم نمی شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حدود دو هفته تعطیلی لیگ برتر بانوان در آبان ماه فیفادی که به دلیل برگزاری دو دیدار تیم ملی بانوان مقابل تیم ملی بلاروس بود، هفته چهارم بالاخره لیگ برتر فوتبال بانوان خاتون بام شهرستان سیرجان برگزار شد. ، سپاهان، ملوان و پیکان پنج تیم برنده هفته چهارم این رقابت ها بودند.

پالایش گاز ایلام 0-2 خاتون بم

زارع باتری سنندج 0-2 پیکان البرز

خاتون بام مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار میهمان پالایش گاز ایلامی بود که در سه هفته اول عملکرد چندان بدی نداشت و در دیداری دشوار پس از تساوی بدون گل در نیمه اول مقابل این تیم در 50 ام. و دقیقه 57 نیمه دوم مونا حمودی و ناگین زندی به گل رسیدند و با این نتیجه شاگردان مرضیه جعفری 13 امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارند.

شاگردان معصومه جهانچی پس از دو برد و یک باخت در سه هفته ابتدایی چهاردهمین دوره لیگ برتر بانوان ایران، در هفته چهارم میزبان بادرود تهران بودند.
شاگردان بیات که در هفته اول رقابت ها از دیدار مقابل خاتون انصراف داده بودند و در دو دیدار بعدی نتیجه را به حریف خود واگذار کرده بودند، در هفته چهارم به مصاف ملوانی رفتند که امیدوار است در رقابت های این فصل به سکو برود. .
ملوانان در این بازی با پروین فرهادی رقیب خود را پیش انداختند و پس از دریافت گل تساوی از حریف تهرانی، مائده بیرنگ بار دیگر در دقایق پایانی به گل رسید و با این نتیجه و با اختلاف 9 امتیازی از سپاهان در رده چهارم جدول قرار گرفت.

ملوان بندرانزلی ۲-۱ بادرود تهران

ایساتیس کاران فارس 1 – 5 سپاهان اصفهان

شهرداری سیرجان 5-0 کیان نیشابور


سرویس خبر شماره: 1854493
29 نوامبر 1401 @ 5:05 بعد از ظهر
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سپاهان و ملوان در تعقیب دو تیم مدعی؛

شاگردان سارا قمی در پیکان که در سه دیدار ابتدایی خود در این فصل شکست خورده بودند به شدت به پیروزی مقابل میزبان خود نیاز داشتند تا از انتهای جدول جدا شوند.
سنندجی که در سه بازی اخیر تنها دو امتیاز کسب کرده بود، دو بار در دقایق 18 و 40 این بازی دروازه خود را باز کرد تا در رده نهم جدول ده تیمی این فصل قرار گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی