کرمونز 0-0 میلان: فاصله با رهبر بیشتر شده است

میلان با تساوی بدون گل مقابل کرمونز ته جدولی دو امتیاز از ناپولی فاصله گرفت.

کرمونز 0-0 میلان: فاصله با رهبر بیشتر شده است

به گزارش “ورش سه”، شاگردان پیولی پس از جشن صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته، امشب از ساعت 23:15 میزبان یکی از دیدارهای هفته چهاردهم سری آ ایتالیا مقابل کرمونزه بودند. . با وجود نیاز مبرم میلان به پیروزی، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فاصله این تیم با صدرنشینان بیشتر شود.


بازی با روحیه بسیار ضعیف و موقعیت های کم شروع شد و در 15 دقیقه اول شاهد موقعیت خاصی روی گل نبودیم. میلان کم کم دست به کار شد و دو موقعیت خوب خلق کرد که مسیاس بازیکن اصلی آن حرکت ها بود. اوریگی در نیمه اول در دقیقه 26 بهترین فرصت گلزنی را داشت اما به راحتی این موقعیت را از دست داد.
کرمونزه در شرایطی که میلان بر بازی مسلط بود و با حملات متوالی به دنبال برتری بود، به دنبال ضدحملات بود تا دروازه حریف را باز کند اما این تاکتیک میزبان کیفیت و هواپیمای قابل قبولی نداشت و مانند میلان. حملات، نتیجه حاصل نشد تا اینکه نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

بعد از این صحنه حملات میلان ادامه پیدا کرد اما موفق نشدند و کار با تساوی بدون گل به پایان رسید که سبک بازی کرمونزه نشان از رضایت این تیم از چنین نتیجه ای داشت. در نیمه دوم میزبان به ندرت می توانست چند پاس متوالی را در زمین میلان رد و بدل کند تا اینکه در نهایت بازی خسته کننده دو تیم با نتیجه 0-0 با بازیکنانی که در دقایق پایانی درگیر شدند به پایان رسید.

میلان در نیمه دوم چهره تهاجمی خود را حفظ کرد و در نهایت موفق به گلزنی شد. اوریگی آن گل را در دقیقه 57 به ثمر رساند، اما لحظاتی بعد داور برای بررسی صحنه از VAR کمک گرفت و گل آن بازیکن را آفساید اعلام کرد.


سرویس خبر شماره: 1852609
18 نوامبر 1401 در 01:48
857

0نقطه نظر

کرمونزه که در سه هفته گذشته پیروز نشده بود (دو تساوی و یک باخت)، در ورزشگاه جیووانی زینی به مصاف میلان رفت که در دو بازی اخیر خود پیروز شده بود. میزبان برای فرار از پایین به دنبال سه امتیاز بود و میهمان فاصله خود را با لیدر بیشتر نکند.

شاگردان پیولی که انتظار نداشتند دیدار امشب را با چیزی جز برد به پایان برسانند، دو امتیاز مهم را از دست دادند و با 30 امتیاز کمتر از ناپولی با 38 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی سری آ قرار گرفتند و در زیر آنها دو تیم لاتزیو و ناپولی را می بینند. 27 امتیاز کرمونزه با این تساوی در خانه 7 امتیازی شد تا سوم شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی