کروس در مقابل مودریچ: تفاوت بزرگ بین دو اسطوره


سرویس خبر شماره: 1972286
21 مه 1402 در 3:10 ب.ظ.
1.7 هزار |

2نقطه نظر

با استراحت بیشتر مشکلی ندارم

برخلاف لوکا مودریچ، تونی کروس مشکلی برای نیمکت نشینی و استراحت بیشتر ندارد و گفت تحت هر شرایطی کمک به پیروزی تیم مهم است.

کروس در مقابل مودریچ: تفاوت بزرگ بین دو اسطوره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تونی کروس، هافبک رئال مادرید اذعان کرد که به لطف استراحت بیشتر از حد معمول در شرایط خوبی قرار دارد و همچنین از شروع خوب رئال در این فصل که در 11 بازی 10 بازی را برد، صحبت کرد.

1928723

کروز گفت: “ما خوب شروع کردیم و شرایط تیم بسیار خوب است، اگرچه هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم. از 11 بازی که انجام دادیم، 10 بازی را بردیم و تنها یک بازی را باختیم. این به این معنی است که ما خوب کار کرده ایم.” شروع فصل و البته همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد، اما ما در صدر لیگ و گروه قهرمانان خود هستیم.

این بازیکن آلمانی در این فصل کمتر از حد معمول دقایق بازی کرده است اما در 33 سالگی این شرایط را پذیرفته است.: “سعی می کنم به بهترین شکل ممکن آماده شوم تا بتوانم در فرم خوب بازی کنم. مدت زیادی است که در رئال هستم و مهم است که هر روز از بدنم مراقبت کنم. احساس خوبی دارم و همچنین بیشتر استراحت می کنم. من از سطح تیم و خودم راضی هستم.”

1930304

کروز در پایان گفت: همچنین، وضعیت ذهنی مناسبی در تیم وجود دارد و ما از قبل می دانیم که چگونه کارها را انجام دهیم. در رئال می دانیم که باید تا آخر به آن ایمان داشته باشیم و اجازه ندهیم در هیچ مسابقه ای ناامید شویم. ما پیروز شدیم. بازی های زیاد و یا کسب امتیازهای زیادی در 10 یا 5 دقیقه آخر هنوز نرسیده ایم و باید آماده باشیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی