کریستیانو رونالدو چهار ستاره منچستریونایتد را پس از جدایی چشمگیرش به عربستان سعودی دعوت کرد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

سان گزارش می دهد: “رونالدو 37 ساله در حال حاضر خانه ای مجلل در حومه لیسبون دارد و به برخی از دوستانش در یونایتد پیام داده است که در طول تابستان دور هم جمع شوند.”

این مرد 37 ساله ناوگان خودروهای لوکس خود را به پرتغال بازگرداند.

سان گزارش می‌دهد که یکی از افراد داخلی اولدترافورد فاش کرده است: «او اخیراً گروه‌های واتس‌اپ بازیکن را ترک کرد اما قول داد با چند نفر در ارتباط باشد و آنها را به مکان جدیدش در لیسبون و عربستان سعودی دعوت کرده است تا بازی او را تماشا کنند.»

تازه از مصاحبه انفجاری خود با پیر مورگان، او بلافاصله به تیم ملی پرتغال برای جام جهانی پیوست.

به گفته این خودی، رونالدو طعم تلخی را در دهان همه بازیکنان باقی نگذاشته است و تعدادی هستند که همچنان او را مورد توجه قرار می دهند.

او همچنین از او پرسیده است که اگر برنامه‌ها اجازه دهد، علاقه‌مند به تماشای بازی او برای باشگاه جدیدش در خاورمیانه هستند یا خیر.

آنها هم مانند رونالدو مشتاق خداحافظی مناسب هستند.

مطابق با خورشیدرونالدو با رافائل واران، کازمیرو، برونو فرناندز و هری مگوایر تماس گرفته است تا در پرتغال یا حتی عربستان سعودی با او دیدار کند.


کریستیانو رونالدو چند تن از هم تیمی های سابق خود در منچستریونایتد را برای تماشای بازی او برای النصر به عربستان سعودی دعوت کرده است.

با توجه به خروج تلخ رونالدو از اولدترافورد، او موفق به خداحافظی مناسب با همکاران سابقش نشد.

مشخص است که پرسنل کارینگتون امیدوار بودند که رونالدو یکی از وسایل نقلیه‌اش را به قرعه‌کشی بکشد، همانطور که سرخیو آگوئرو هنگام ترک منچسترسیتی انجام داد.

آگوئرو به کارکنان اتحاد یک بلیت قرعه کشی رنج روور خود داد که در نهایت توسط یک کیتمن برنده شد.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/29/the-four-manchester-united-stars-cristiano-ronaldo-has-invited-to-saudi-arabia-after-his-dramatic-exit-259014/ منبع: