کریستین مک کافری از 49ers به ​​عنوان ورزشکار پوشش Madden 25 انتخاب شد

سال گذشته، Bills QB Josh Allen جلد Madden 24 را زیبا کرد. انتخاب شدن به عنوان ورزشکار برای یک بازیکن افتخار بزرگی است. Madden 25 قرار است در 16 آگوست اکران شود و 49ers RB Christian McCaffrey در حال تحقق رویای همیشگی خود است. این بازیکن 28 ساله ورزشکار پوشش Madden 25 است.

این خبر روز سه شنبه توسط EA Sports اعلام شد. مک کافری اولین RB است که بعد از آدریان پترسون و بری سندرز در سال 2013 روی جلد قرار گرفته است. علاوه بر این، او اولین غیر کیو بی است که بعد از آنتونیو براون در Madden 19 کاور را زیبا کرده است. علاوه بر همه اینها، All-Pro RB اولین 49er است که از زمانی که بازی به بازیکنان برجسته روی جلد در سال 2000 تغییر یافت، روی جلد قرار گرفت.

کریستین مک کافری لیاقت حضور روی جلد فیلم Madden 25 را دارد

فصل 2023 اولین فصل کامل کریستین مک کافری با 49ers بود. سانفرانسیسکو در فصل 2022 برای مک کافری با پانترز معامله کرد. با حضور Niners در فصل گذشته، All-Pro RB یکی از بهترین فصل های خود را در NFL پشت سر گذاشت. 1459 یارد راشینگ، 14 تاچ داون راشینگ، و 21 تاچ داون مجموع او همگی رکوردهای اوج حرفه ای بودند. علاوه بر این، 2023 یارد همه منظوره او منجر به NFL شد. مک‌کافری به‌عنوان بهترین بازیکن تهاجمی سال AP 20223 انتخاب شد و برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود در تیم اول All-Pro حضور داشت.

آن کمپین مسلط در سال 2023، مک‌کافری را به انتخاب آسانی برای ورزشکار جلد Madden 25 تبدیل کرد. این بازیکن 28 ساله مورد علاقه هواداران در سراسر لیگ است. ایجنت مک کافری با این تماس که او ورزشکار بعدی مدن است، او را غافلگیر کرد. در هفته گذشته، مک کافری به چند نقطه عطف رسیده است. او در 7 ژوئن 28 ساله شد، اخیراً یک تمدید 20 ساله به مبلغ 38 میلیون دلار امضا کرد و به او گفته شد که او ورزشکار جلد Madden 25 است. کاملاً خارج از فصل برای انتخاب دور اول سابق.

این ورزشکار کاور Madden 25 افتخار بزرگی برای کریستین مک کافری است. با این حال، او بیشتر روی فصل 2024 و کمک به پیروزی تیمش متمرکز است. نینرز در فصل گذشته در سوپر بول شکست خورد و در OT به چیفز باخت. مک‌کافری می‌خواهد سانفرانسیسکو یک فصل برتر دیگر داشته باشد و به سوپربول بازگردد. آنها می دانند که فهرست آنها به اندازه کافی استعداد دارد که این کار را انجام دهد.



https://sportslens.com/news/49ers-christian-mccaffrey-was-chosen-to-be-the-cover-athlete-for-madden-25/ منبع: