کریستین پولیشیچ: هیچ بازیکن ایرانی را نمی شناسیم

ستاره خط حمله تیم ملی آمریکا معتقد است برخلاف دو تیم دیگر این گروه، اطلاعات کمی درباره بازیکنان ایرانی وجود دارد.

کریستین پولیشیچ: هیچ بازیکن ایرانی را نمی شناسیم

جام جهانی برای ما بسیار مهم است
من واقعا از حمایتی که مردم کشورم از ما می کنند قدردانی می کنم. جام جهانی یک مناسبت بسیار ویژه برای ما است. وقتی صحبت از فوتبال می شود، اولین چیزی که برای آمریکایی ها اهمیت دارد، جام جهانی است. ما قدردان هر نوع حمایتی هستیم و تمام تلاش خود را برای سربلندی کشورمان انجام خواهیم داد.
ما واقعا خوشحالیم که اینجا هستیم. حضور در جام جهانی حس خاصی است. این وضعیت هم برای قطر و هم برای ما که اینجا هستیم خاص است.

ما بازیکنان ایرانی را به خوبی نمی شناسیم
ما بسیاری از بازیکنان انگلیسی و ولزی را می شناسیم همانطور که بسیاری از بازیکنان آمریکایی در لیگ های اروپایی و انگلیسی بازی می کنند. این به ما در آماده سازی کمک زیادی می کند. برخلاف ایران که خیلی از ما بازیکنان آن را خوب نمی شناسیم. ما تا حد امکان خود را برای رویارویی با آنها آماده می کنیم.
ما اینجا هستیم تا تاریخ سازی کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1854173
28 نوامبر 1401 ساعت 08:05
2.6 هزار |

0نقطه نظر

برای نوشتن تاریخ به قطر سفر کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال آمریکا یکی از هم تیمی های ایران در جام جهانی است. این تیم با ستاره هایی که برخی از آنها عضو تیم های باشگاهی اروپایی هستند، رویای بزرگی را دنبال می کند. رویای راهیابی به مرحله حذفی که به نظر می رسد با رقابت گردن و گردن با ایران و ولز محقق شود. کریستین پولیسیچ، ستاره باشگاه چلسی که اولین شانس آمریکایی ها برای گلزنی در قطر است، در مصاحبه های اخیر خود درباره وضعیت تیمش در آستانه جام جهانی گفت: