کریس ساتون از پیش بینی جسورانه لیورپول مقابل تاتنهام چشم پوشی کرد

کریس ساتون، ستاره سابق سلتیک و کارشناس بی‌بی‌سی، از تاتنهام هاتسپر برای شکست دادن لیورپول در دیدار آتی لیگ برتر حمایت کرده است. برخلاف روند، ساتون پیش بینی کرده است اسپرز در ورزشگاه آنفیلد 3-2 بر قرمزها پیروز خواهد شد.

لیورپول و تاتنهام اخیراً در فرم ضعیفی بوده اند

لیورپول برای سی و ششمین بازی خود در فصل 2023-2024 لیگ برتر یکشنبه (5 مه) در آنفیلد میزبان تاتنهام هاتسپر خواهد بود. هر دو تیم برای حضور در این رقابت ها در شرایط بدی قرار داشتند. قرمزها در بازی سی و چهارم با نتیجه 2-0 مقابل اورتون شکست خوردند و در آخر هفته گذشته مقابل وستهم یونایتد با تساوی 2-2 بازی کردند. محمد صلاح، مهاجم ستاره‌ای که از روی نیمکت شروع کرد، پس از درگیری علنی با یورگن کلوپ، سرمربی تیم در جریان بازی، خبرساز شد.

تاتنهام هاتسپر درگیری عمومی نداشته است، اما فرم آنها ضعیف تر بوده است. آنها پنجشنبه شب با نتیجه 2-0 مقابل چلسی شکست خوردند که سومین شکست متوالی خود در لیگ برتر را رقم زد. آنها در حال حاضر هفت امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم جدول چهار تیم برتر هستند و رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا به تدریج از بین می رود.

کریس ساتون پیش بینی کرد که قرمزها در برابر اسپرز شکست شوک خواهند دید

در حالی که بیشتر انتظار دارند بازی یکشنبه به نفع لیورپول پیش برود، ساتون به تاتنهام هاتسپر برتری می دهد. او در ستون بی بی سی خود نوشت:

لیورپول در فرم خوبی نیست و اتفاق محمد صلاح هم کمکی نکرده است. امیدوارم او از کلوپ به خاطر رفتاری که در هفته گذشته در زمین بازی داشت عذرخواهی کرده باشد.

صلاح بازیکن بزرگی است، اما از این نظر با سایر بازیکنان تیم تفاوتی ندارد، اگر عملکرد خوبی نداشته باشد، می ترسم از دستش خارج شود. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا صلاح این بازی را شروع می کند یا خیر که باید یک کرکر مطلق باشد

او اضافه کرد:

فکر می‌کردم تاکتیک‌های تاتنهام برای آرسنال در هفته گذشته مناسب است و به آن‌ها اجازه می‌دهد در ضدحمله به آن‌ها ضربه بزنند، و اینجا هم همین‌طور است.

وقتی لیورپول توپ را برگرداند، در وقت استراحت بسیار ویرانگر است، بنابراین کلید اسپرز وقتی مردان را به جلو می‌برند، ایجاد تعادل مناسب است. این یک بازی جهنمی خواهد بود. احتمالاً هیچ کس به غیر از من، دوست ندارد اسپرز در صدر قرار گیرد، اما فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد و این بار چرخ ها به درستی برای کلوپ از هم جدا می شوند.

پیش بینی ساتون: لیورپول 2-3 تاتنهام

طبق گزارش Fbref، لیورپول و تاتنهام 163 بار در طول رقابت ها با یکدیگر روبرو شده اند. قرمزها 79 برد، اسپرز 43 برد، در حالی که 41 بازی به پایان رسیده است.

https://sportslens.com/news/chris-sutton-prediction-for-liverpool-vs-tottenham-hotspur/ منبع: