کفش های ناجور: دعوای وینی و نایک تشدید می شود

این بازیکن سپس در بین دو نیمه کفش های خود را تعویض کرد و در نیمه دوم کفش های متعلق به این شرکت را پوشید و در این نیمه موفق شد دروازه حریف را باز کند و با دو گل فاصله رئال و والنسیا را افزایش دهد.
این ستاره برزیلی 10 سال با نایک قرارداد دارد اما اخیراً با آنها مشکل پیدا کرده و در تلاش است تا قرارداد خود را با این شرکت فسخ کند اما هیچ بندی که چنین حقی را به او بدهد در این قرارداد وجود ندارد و این مشکل باعث شده است. برای او مشکل ساز شود
کریستیانو رونالدو در حال حاضر معروف ترین چهره ای است که با نایک قرارداد دارد اما پیش از این نیز با این شرکت مشکل داشت و رفتار شب گذشته وینیسیوس خیلی ها را به یاد این بازیکن و مشکل او با این کمپانی معروف و بزرگ لباس ورزشی انداخت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868292
14 فوریه 1401 در 09:17
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید شب گذشته در جریان بازی مقابل والنسیا از درگیری خود با نایک خبر داد.

کفش های ناجور: دعوای وینی و نایک تشدید می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در هفته هفدهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
وینیسیوس در این بازی ستاره شاگردان کارلو آنچلوتی بود و توانست یک بار دیگر توانایی های خود را به نمایش بگذارد اما در عین حال جنجال جدیدی نیز در این بازی به پا کرد.
او که مدتی است با نایک به مشکل خورده است، در نیمه اول با کفش های مشکی که نشان معروف این شرکت که اسپانسر مالی اوست روی آن ها نبود، وارد زمین شد و این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت. توجه

1797718