کلاس 7 ساعته کی روش مقابل بهترین تیم آفریقا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سنگال بدون شک بهترین و پر ستاره ترین تیم قاره آفریقا است. چندی پیش، آنها با شکست دادن مصر در ضربات پنالتی در فینال جام ملت های آفریقا، خود را بر بام قاره تثبیت کردند.

حالا کارلوس کی روش آمار جالبی را به ثبت رسانده و می توان گفت خوب مقابل سنگال پر ستاره و قدرتمند. در سال گذشته تیم های تحت مدیریت او 420 دقیقه مقابل سنگال بازی کردند و تنها یک بازی (در 90 دقیقه) (دومین دوره مقدماتی جام جهانی) شکست خوردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کی روش این بار به عنوان سرمربی تیم ملی ایران مقابل سنگال قرار گرفت و بار دیگر نشان داد به این راحتی به این تیم نمی بازد. سنگال که تقریباً با ترکیب اصلی خود مقابل ایران قرار گرفت، نتوانست خود را تحمیل کند و در نهایت این درگیری با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

در بازی برگشت اما نتیجه یکسان بود و این سنگال بود که تنها با یک گل پیروز شد تا کار به وقت اضافه و در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات مرگبار و البته ضربات پنالتی 50 بر 50، این سنگال بود که صاحب امتیاز شد و پیروز شد و راهی جام جهانی شد.

تیم تحت هدایت کارلوس کی روش بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پر ستاره به نمایش گذاشت.

کلاس 7 ساعته کی روش مقابل بهترین تیم آفریقا


سرویس خبر شماره: 1845491
05 مهر 1401 ساعت 22:06
7.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سنگال بار دیگر با سرمربیگری کارلوس کی روش در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به مصاف مصر رفت. در بازی رفت مصری ها با گل به خودی آلیو سیس در دقیقه 4 از حریف برتری گرفتند. کی روش در این دیدار بار دیگر نبوغ خود را نشان داد و مصر با دفاعی بی نقص در ادامه بازی به پیروزی گرانبهایی دست یافت.

در واقع، اگرچه مصر با هدایت کارلوس کی روش دو شکست تلخ را مقابل سنگال و شاگردان آلیو سیسه تجربه کرد، اما تیمش هرگز ضعف نشان نداد و حریف سرسختی برای سنگال بود، اما اکثر بازیکنان این تیم در رده های بالای جدول قرار دارند. فوتبال اروپا و لیگ برتر انگلیس بازی می کند.