کلت ها در مورد تجارت جری جیودی به برونکوس گفته اند

آخرین مهلت تجارت NFL در پایان ماه نزدیک است و شایعاتی در مورد اینکه کدام تیم های ضعیف در ماه اکتبر فروشنده خواهند شد شروع به چرخش کرده است. یکی از آنها Denver Broncos است که ظاهراً گیرنده عریض جری Jeudy را در دسترس قرار داده است و روز پنجشنبه گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ایندیاناپولیس کلتس یکی از تیم هایی است که سطح بالایی از علاقه نشان داده است.

NFL: کلت ها به معامله برای جری جودی علاقه نشان می دهند

در 3-2، کلت ها یکی از تیم های شگفت انگیز لیگ هستند. مدافع ابتدایی تازه کار آنها در سه بازی اول وارد و خارج از ترکیب شده است، اما آنها آنقدر طوفان را پشت سر گذاشتند که توانستند در رده اول جدول رده بندی جنوبی AFC قرار بگیرند. به گفته دستین آدامز، نویسنده کولتز بیت، آن‌ها می‌توانند به دنبال افزودن استعداد به تخلفی باشند که فاقد یک گیرنده عریض واقعی و شماره 1 باشد، و طبق گزارش‌ها، لاستیک‌ها را به Jeudy می‌زنند.

اتاق گیرنده وسیع نیاز به لیفت صورت دارد. آنها تا اینجای فصل تولید خوبی از واحد تولید کرده اند، اما به نظر می رسد که آنها کمی از سطح استعداد خود بهتر عمل می کنند. هر دو مایکل پیتمن جونیور و جاش داونز تا کنون بیش از 250 یارد در سال داشته اند، اما آنها فقط یک تاچ داون بین این دو دارند، و فرنچایز هیچ کدام را به عنوان یک مرد بالقوه شماره 1 نمی بیند. الک پیرس و آیزایا مک کنزی دو بازیکن دیگر هستند که در سال جاری موفق به کسب یک پاس شده اند و مجموعاً 11 بار دریافت کرده اند.

اولین بار نیست که کلت ها به آن علاقه مند شده اند

این اولین بار نیست که کلت ها به خرید جری جودی علاقه نشان می دهند، زیرا آنها در تابستان با دنور این تلفن ها را کار کردند، اما هیچ چیز به نتیجه نرسید.

جودی فصل خوبی را در سال گذشته پشت سر گذاشت در حالی که برانکوهایش با مشکل مواجه بودند. او توانست 972 یاردی را طی کند و 6 تاچ داون را به ثمر برساند، که شاید او را به تنها نقطه درخشان در فصلی تبدیل کند که در غیر این صورت یک فصل دور ریختنی بود. او در این فصل تا کنون در 4 بازی به میدان رفته است و 17 شکار برای تنها 208 یارد داشته است. جودی هنوز در سال 2023 تاچ داون را به ثمر نرسانده است.

آخرین مهلت تجارت 31 اکتبر است.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/nfl-rumors-colts-have-called-broncos-about-a-jerry-jeudy-trade/ منبع: