کلوپ اعلام کرد: در صورت امکان در ژانویه بازیکن خواهیم خرید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به دنبال تقویت تیمش در ژانویه است.

کلوپ اعلام کرد: در صورت امکان در ژانویه بازیکن خواهیم خرید

یورگن کلوپ گفت: “همیشه چنین بحث هایی وجود دارد، اما ما مجبور نیستیم در این مرحله بحث را باز کنیم. صحبت در شرایط فعلی کمکی به آینده ما نمی کند، زیرا شرایط همچنان به همین شکل است، اما اگر امکان خرید وجود داشته باشد. یک بازیکن جدید برای لیورپول بله، ما این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل برای لیورپول خیلی خوب شروع نشده و در ماه نوامبر تقریباً امیدی به قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارند. البته مرسیسایی ها با وجود شروع ضعیف لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تیم دوم گروه اول راهی دور بعد شدند و قرار است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف رئال مادرید بروند. اخباری مبنی بر احتمال جذب بازیکن جدید در فصل زمستان برای لیورپول شنیده می شود و یورگن کلوپ امیدوار است این اتفاق نیز رخ دهد.


سرویس خبر شماره: 1853731
24 نوامبر 1401 @ 21:49 |
2.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

آیا منظورتان از نیاز به خرید بازیکن جدید است که بدون آن امکان بازی در نیم فصل وجود ندارد؟ نه اینطور نیست و مشکلی نخواهیم داشت. اما اگر امکان اضافه شدن بازیکن جدید برای لیورپول وجود داشته باشد، این اتفاق خواهد افتاد. البته ما همیشه می خواهیم شرایط تیم را بهتر کنیم. اما در نهایت تنها چیزی که مهم است این است که در زمین تمرین چه اتفاقی می افتد و باید ببینیم چه چیزی در پیش است.



مجله اخبار فوتبال خارجی