کلوپ: تو جایی نمیری بابی فیرمینو

یورگن کلوپ امروز به عنوان یکی از هواداران سرسخت فیرمینو ظاهر شد و به شایعات جدایی او واکنش نشان داد و گفت: “بابی برای ما حیاتی است. او قلب و روح تیم ما است. همه چیز خوب به نظر می رسد و من از فیرمینو بسیار خوشحال هستم. من دوست دارم. کیفیت “بابی، من هیچ شکی ندارم. او برای تیم ما لازم و ضروری است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود شایعات اخیر مبنی بر جدایی فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول و احتمال انتقال به یوونتوس، یورگن کلوپ این شایعات را تکذیب کرد و گفت که ستاره برزیلی را ترک نخواهد کرد. کلوپ از فیرمینو به عنوان قلب و روح لیورپول یاد کرد.

فیرمینو از زمانی که دیگو جوتا و لوئیس دیاز به لیورپول پیوستند، چندان در ترکیب اصلی یورگن کلوپ ظاهر نشده است. گفته می شود که او در تابستان امسال با اضافه شدن یک مهاجم دیگر، داروین نونس، بیشتر نگران موقعیت خود است.


سرویس خبر شماره: 1835710
آگوست 6, 1401 @ 8:45 ب.ظ
14.7 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

یورگن کلوپ شایعات اخیر درباره جدایی فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول را تکذیب کرد و گفت که اجازه نخواهد داد فیرمینو از تیمش جدا شود.

اما به نظر می رسد که رفتن سادیو مانه و ورود او به بایرن مونیخ، یورگن کلوپ را به این نتیجه رساند که نباید اجازه دهد مهاجم برزیلی تیمش را ترک کند. قرارداد فیرمینو با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می رسد.

این در حالی است که یوونتوس در روزهای اخیر با نمایندگان فیرمینو صحبت کرده است. بیانکونری ها قصد دارند ستاره برزیلی را به عنوان جانشین پائولو دیبالا به تورین منتقل کنند.

در ماه های اخیر لیورپول تلاش هایی را برای تمدید قرارداد فیرمینو انجام داده بود اما مذاکرات دو طرف تاکنون به نتیجه نرسیده است و این یکی از دلایل شایعه جدایی وی است.