کلوپ: حذف رئال مادرید غیرممکن نیست

توانایی لیورپول در ترساندن رئال:“فکر نمی‌کنم بتوان تیمی مانند رئال را بترساند. در فینال ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما رئال ضربه‌ای خورد و نترسید. ما به اندازه کافی ماجراجو نبودیم. آنالیز این بازی در حال حاضر بسیار آسان است؛ ما کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم، اما این رئال مادرید است. همیشه باید به رئال احترام گذاشت. آنها کاملاً در کلاس جهانی هستند. تیمی به خوبی سازمان‌دهی شده و بنابراین مقابله با آن بسیار دشوار است. اما این بدان معنا نیست که شکست دادن آنها غیرممکن است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ با تمجید از قدرت رئال مادرید گفت که می توان این تیم را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

کلوپ: حذف رئال مادرید غیرممکن نیست

عملکرد قدرتمند لیورپول در دو بازی اخیر:حالا نسبت به هفته های گذشته تیم بهتری شده ایم و بازیکنان هماهنگ تر هستند. بازگشت مصدومان در این مورد بی تاثیر نیست. بعد از جام جهانی دو بازی را بردیم، اما اکنون احساس بهتری داریم. “

وضعیت مصدومیت داروین نونز:هنوز مشخص نشده است. باید ببینیم او امروز چگونه تمرین خواهد کرد و فردا تصمیم خواهم گرفت.»

در بهترین فرم و بهترین زمان برای رویارویی با رئال:“البته، خوشحالم که فردا و نه چند هفته زودتر به مصاف رئال می رویم. برای صعود باید دو بازی بسیار خوب انجام دهید. لیگ قهرمانان برای ما مهم است و همه ما مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم. این اتفاق خواهد افتاد. بازی بسیار ویژه ای باشد. “همه ما می دانیم که رئال مادرید برای صعود نیازی به نمایش عالی ندارد، اما در مورد ما فرق می کند.”

1803071

کارلو آنچلوتی:او آرام ترین و باحال ترین مربی ای است که تا به حال دیده ام. مربی و فردی بزرگ و بسیار باهوش که همیشه او را تحسین کرده ام و به دوستی با او افتخار می کنم. او تیمی در کلاس جهانی دارد و اخیراً بازیکنان جوان بسیار باکیفیتی را اضافه کرده است.»

1794456

کار سخت مقابل رئال“بازی مقابل رئال همیشه سخت است زیرا آنها تیمی بسیار جنگنده و رقابتی هستند. پیروزی مقابل رئال بسیار دشوار است، اما ما تمام تلاش خود را برای پیروزی و ادامه کار خواهیم کرد.”


سرویس خبر شماره: 1871464
مارس 01, 1401 در 05:37 ب.ظ
804 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من تا دیروز فینال را ندیده بودم

تاثیر مثبت آنفیلد بر روحیه بازیکنان“ما فردا به هواداران نیاز داریم. آنها دیده اند که تیم در دو بازی اخیر چقدر پیشرفت کرده است و من انتظار دارم که آنها به خوبی از ما حمایت کنند. ما به یک نتیجه خوب در بازی رفت نیاز داریم و آنفیلد می تواند به ما کمک کند.”

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی گفت:“بازی فردا با فینال فرق می کند. رئال یکی از بهترین تیم های جهان است و باید بگویم که فینال فصل قبل را تا روز قبل ندیدم. حالا بهتر می دانم که چرا ندیدم. (می خندد) به هر حال من عاشق تماشای آن بازی بودم. ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم، اما اسیر تجربه عالی رئال بودیم. از آنها یاد بگیرید.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول پس از پیروزی های متوالی در لیگ برتر مقابل اورتون و نیوکاسل، با شوخ طبعی به دیدار رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. قرمزها در حالی فردا در آنفیلد به مصاف رئال می روند که چند ماه پیش فینال این رقابت ها را به این تیم باخته بودند. لیورپول در سال های اخیر مقابل رئال شکست خورده است.

1803755