کلوپ: خواستگاران زیادی وجود دارد، اما لیورپول یکی از آنها نیست



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر در این فصل تشدید شده است.

کلوپ: خواستگاران زیادی وجود دارد، اما لیورپول یکی از آنها نیست


سرویس خبر شماره: 1850572
6 آبان 1401 ساعت 20:58 |
10.3K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در آنفیلد میزبان لیدز خواهد بود.
آنها در این فصل شرایط سختی داشته اند و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند. شکست هفته گذشته مقابل ناتینگهام فارست ته جدولی انتقاداتی را نسبت به عملکرد این تیم برانگیخت، اما در عین حال پیروزی مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در اواسط هفته خبر خوبی بود که صعود آنها به دور هشتم این تیم را تایید کرد. رقابت.
کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل لیدز به خبرنگاران گفت: در حال حاضر به دلایل مختلف به شرایط و ضوابط لیگ فکر نمی کنم، اما لیدز را دیده ام و سه بازی آخر این لیگ را تماشا کرده ام. من و تیم متوجه تفاوت بزرگی بین عملکرد آنها شدیم و نتایجی که آنها کسب کردند را گرفتم.”


سرمربی آلمانی درباره وضعیت بازیکن و مصدومیت تیمش گفت: “تیاگو دوباره در آستانه بازی فردا به ما بازگشت. جردن هندرسون نیز پس از مشکل زانو باید خوب باشد. نبی کیتا و جوئل ماتیپ آماده بازگشت به میادین نیستند. هنوز وارد زمین شده و نیازی نیست برای مدتی در مورد دیوگو جوتا و لوئیس دیاز بپرسید.”
وی درباره شرایط لیورپول در این فصل افزود: ما در این فصل چندین بار 0-1 شکست خورده ایم، شرایط مشخص است، بازی خوبی مقابل فارست داشتیم و نباید می باختیم. برای پیروزی خوب باشیم و در مقابل فارست خوب نبودیم، اما باید پیروز می شدیم.”
سرمربی لیورپول همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رقابت در لیگ برتر افزایش یافته است یا خیر، ادامه داد: بله، فکر می کنم همینطور است. منچسترسیتی دیگر تنها مدعی اصلی نیست. بسیاری از تیم ها از بالای جدول فاصله دارند. مشکل. این است که لیورپول بین آنها جایی ندارد.