کلوپ در مورد نقل و انتقالات لیورپول اعتراف جالبی می کند

گزارش ها حاکی از آن است که جان هنری و همکارش 250 میلیون پوند برای کلوپ در اختیار خواهند گذاشت تا در تابستان با نیمی از این سرمایه برای خرید جود بلینگهام، ستاره بوروسیا دورتموند صرف شود.

این بازیکن 55 ساله سال گذشته قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد به این معنی که تا تابستان 2026 در صندلی داغ آنفیلد باقی خواهد ماند.

یک پنجره نقل و انتقالات بزرگ در پایان فصل پیش بینی می شود و جالب است که ببینیم چه نوع تجارتی را تکمیل می کنیم.



https://www.empireofthekop.com/2023/02/24/klopp-interesting-liverpool-transfer-admission/ منبع:

تاکتیک‌دان آلمانی پیش از دیدار فردا شب تیمش با کریستال پالاس در سلهرست پارک که تیمش به دنبال کسب سومین برد متوالی خود در لیگ برتر است، با مطبوعات صحبت می‌کرد.

مالکان لیورپول FSG اغلب به دلیل اتخاذ سیاست «فروش قبل از خرید» در باشگاه مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و این باور وجود دارد که آمریکایی‌ها پس از انتشار بیانیه‌ای در ماه نوامبر، همچنان به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر از سوی طرف‌های علاقه‌مند هستند.

توییت پیرس را در زیر از طریق حساب رسمی توییتر خود بررسی کنید:

کلوپ: “همیشه واضح بود – نقل و انتقالات ما باید همیشه در مسیر درست باشد. ما نمی توانیم قبل از اینکه بدانیم چه کسی باشگاه را ترک می کند، چهار انتقال انجام دهیم. می دانستم که مشکل خواهد بود – این یکی از دلایلی است که من انجام می دهم. قرارداد جدید را امضا کرد.»

مرسی‌سایدری‌ها سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-2 مغلوب رئال مادرید شدند و این عملکرد باعث تقویت درخواست‌ها برای حضور فعال در بازار نقل و انتقالات در تابستان شده است، چیزی که از کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود در AXA پرسیده شد. مرکز آموزش.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

بیشتر بخوانید: پوندیت معتقد است که فان دایک اکنون در لیورپول “مشکل” است زیرا از کلوپ خواسته می شود در عوض دفاع خود را حول ستاره 23 ساله بسازد.

ما مانند بسیاری از رقبای خود در داخل و در سراسر اروپا، مالی نداریم که بتوانیم پول نقد بپردازیم و تاکتیک‌ساز آلمانی ما قبلاً اعتراف کرده است که تنها زمانی بازیکنی را به خدمت می‌گیرد که مطمئن باشد او برای باشگاه مناسب است.

یورگن کلوپ اعتراف کرده است که لیورپول باید “همیشه در زمان انجام کار در بازار نقل و انتقالات” در نظر داشته باشد، اما از روشی که قرمزها در معاملات خود انجام می دهند خوشحال است.