کلوپ: صحبت در مورد این مشکل من را به گریه می اندازد!


سرویس خبر شماره: 2021236
25 مه 1403 ساعت 02:00
5.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یورگن کلوپ می گوید صحبت در مورد رابطه اش با هواداران او را احساساتی می کند.

کلوپ: صحبت در مورد این مشکل من را به گریه می اندازد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل استون ویلا به تساوی 3-3 دست یافت. این آخرین بازی خارج از خانه یورگن کلوپ و آخرین بازی قرمزها در این فصل بود. سرمربی آلمانی پس از پایان بازی با خبرنگاران درباره بازی امشب صحبت کرد.

عملکرد تیم در بازی امشب؟
ما واقعا خوب بودیم. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و می‌توانیم بگوییم که توانایی برد در این دیدار را داشتیم، زیرا چندین بار آنها را تحت فشار قرار دادیم. اگر بازی را می بردیم خیلی خوشحال می شدم، اما به اندازه کافی جمع و جور نبودیم و نتوانستیم در خط هافبک خوب عمل کنیم.

2021713

در پایان مسابقه هواداران را تشویق کنید و احساساتی شوید؟
من در رابطه عالی بین من و هواداران شکی ندارم. من واقعاً می گویم که واقعاً از این رابطه قدردانی می کنم. آنها یکی از بهترین ویژگی های این باشگاه هستند. من نمی توانم با کلمات بیان کنم که چقدر رابطه من با آنها خوب است زیرا باید از خودم محافظت کنم زیرا خیلی سریع احساساتی می شوم و گریه می کنم.

نمایش کوانزا؟
او امروز بازی فوق العاده ای انجام داد و سعی کرد عملکرد خوبی را مقابل واتکینز از خود به نمایش بگذارد. شما می توانید این را از بسیاری از مدافعان میانی بپرسید و آنها قطعا مشکل خواهند داشت. او خیلی خوب کار کرد و چند بار جلوی دروازه ما را نجات داد.

2021714

یک پیروزی را از دست بدهیم و در سه دقیقه دو گل دریافت کنیم؟
وقتی آنها گل تساوی را زدند واقعا شگفت زده شدم. من حتی نمی دانم چطور شد. فردی به توپ ضربه زد که به اشتباه به یک نفر دیگر برخورد کرد و وارد دروازه شد. بیخیال. شخصیتی که بازیکنان امروز نشان دادند فوق العاده بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی