کلوپ: من خیلی از باخت چهارگانه ناراحت نبودم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته لیورپول این فرصت را داشت که در تاریخ فوتبال انگلیس و اروپا رکورد بزند.
این تیم در هر دو رقابت‌ها با برتری مقابل چلسی در فینال جام حذفی و لیگ کاپ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. آنها تا آخرین روز در مسیر قهرمانی لیگ برتر نیز حضور داشتند و به فینال لیگ قهرمانان راه یافتند.
اما شرایط به نفع آنها پیش نرفت و منچسترسیتی در آخرین بازی مقابل استون ویلا پیروز شد تا بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود. از طرفی رئال مادرید نیز در فینال لیگ قهرمانان اروپا تنها با یک گل وینیسیوس جونیور موفق شد مقابل این تیم به پیروزی برسد تا از این جام کوتاه بیاید.


کلوپ در مورد این حادثه گفت: “فقط یک روز طول کشید تا آن غم را فراموش کنم و سپس به رژه قهرمانی لیورپول رفتم و به خاطر اتفاقی که افتاد هیچ مشکلی یا ناراحتی نداشتم. ما می دانستیم که خیلی به هم نزدیک هستیم. وقتی بدشانس هستید. این یک ورزش است و ما باید قوانین را کاملاً بپذیریم.»
این مربی آلمانی درباره اتفاقات رخ داده افزود: گاهی بعد از 38 بازی فقط یک امتیاز لازم است و گاهی فقط یک گل در یک بازی کافی است، ما هم قبول کردیم و ناراحتی من زیاد طول نکشید. ما ثابت بودیم و فوتبال خوبی بازی کردیم. همیشه اینطور نبود، اما اغلب چنین موقعیت هایی داشتیم. حالا باید دوباره این مسیر را تکرار کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می گوید که زمان زیادی را صرف سوگواری برای از دست دادن شانس کسب سه گانه نکرده است.


سرویس خبر شماره: 1835770
اوت 7, 1401 در 2:59 بعد از ظهر |
354 امتیاز خبر

3نقطه نظر