کلوپ نشان داد که لیورپول چگونه برای شکست منچسترسیتی در روز شنبه به نظر خواهد رسید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفته است که تیمش در دیدار آتی خود در لیگ برتر به دنبال مبارزه با منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا است. تاکتیکیست آلمانی اعتراف کرد که کار دشواری خواهد بود، اما گفت که این تنها برنامه عملی برای آنهاست.

منچسترسیتی و لیورپول تاثیر قابل توجهی در جدول رده بندی لیگ برتر دارند

قرمزها بعدازظهر شنبه (25 نوامبر) برای دیدار با منچسترسیتی در لیگ برتر به ورزشگاه اتحاد خواهند رفت. لیورپول در حالی که تنها یک امتیاز کمتر از سیتی صدرنشین لیگ (28 بر 27) فاصله دارد، این فرصت را دارد که در رقابت های لیگ برتر برتری زودهنگام داشته باشد.

در همین حال، اگر آنها با تساوی بازی کنند، می تواند برای آرسنال که در رده سوم قرار دارد و همچنین یک امتیاز پشت سر قهرمان انگلیس قرار دارد، بسیار مفید باشد. آنها روز شنبه به مصاف برنتفورد خواهند رفت.

کلوپ می خواهد به سیتی در حیاط خلوت آنها حمله کند

کلوپ در صحبت با مطبوعات در روز جمعه (24 نوامبر)، تاکید کرد که منچسترسیتی در برابر بازی های هجومی بالاتر آسیب پذیر است، همانطور که اخیراً با تساوی 4-4 آنها مقابل چلسی قبل از تعطیلات بین المللی مشخص شد.

سرمربی سابق بوروسیا دورتموند (از طریق Liverpool ECHO) گفت:

شما لازم نیست بازی چلسی را تماشا کنید تا بفهمید (ما می توانیم به آنها حمله کنیم)، اگر بازی های ما را در زمانی که آنها مشکل داشتند تماشا کنید، شاید چلسی (بازیکنان خود) فیلم هایی از بازی های ما نشان می دهد و می گوید: “این کار را انجام می دهید. آی تی’.

پس شاید بله بهتر است (حمله). فکر می کنم آنها یک بازی را با 80 درصد مالکیت توپ (برنتفورد در نوامبر 2022) باختند، اما این واقعاً نادر است و ضد حملات شما باید به درستی انجام شود. ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم، این ما نیستیم. امکان پذیر نمیباشد.

او اضافه کرد:

هیچ تیمی آن را دوست ندارد، به غیر از شاید برایتون – که برنامه ای برای آن دارد – اما علاوه بر این، هیچ تیمی واقعاً آن را دوست ندارد و اگر آن را با زمان بندی و شدت خوب انجام دهید، ممکن است مشکل ایجاد کنید، اما باید آن را در همان زمان انجام دهید. لحظه مناسب است و شما باید این کار را در فضاهای مناسب انجام دهید وگرنه از این حرکت علیه شما استفاده می کنند.

ما ممکن است ناراحت باشیم و این شروع است، بنابراین این کاری است که باید انجام دهیم. اما اگر به این آسانی بود رکورد خیلی بهتر می شد و ما همیشه برای آن آماده بودیم اما نبودیم. فوق العاده سخت خواهد بود، اما باید مطمئن شویم که برای آنها نیز سخت خواهیم بود، این برنامه است.

منچسترسیتی در همان بازی فصل گذشته به طور کامل لیورپول را شکست داد. تیم اتحاد در 1 آوریل 2023 به پیروزی قاطع 4-1 مقابل آنفیلد دست یافت.

https://sportslens.com/news/it-will-be-super-tough-jurgen-klopp-reveals-how-his-liverpool-intend-to-beat-manchester-city/ منبع: