کلین شیت محترم کریستوفر کنت – ورزش 3


سرویس خبر شماره: 1841507
10 سپتامبر 1401 ساعت 08:44
1K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستوفر کنت که در ابتدای لیگ بیست و یکم به سپاهان پیوست و پس از نیم فصل حضور در دروازه این تیم، با حضور رشید مظاهری نیمکت نشین شد، در جدیدترین تیم فوتبال خوزستان به باشگاه فوتبال خوزستان پیوست. فصل فوتبال ایران برای ارتقای توانایی هایش در جمع سرخپوشان اهواز این را ثابت خواهد کرد.

گلری که از زمان پیوستن به فولاد تا به اینجای فصل توانسته در 3 بازی از 4 بازی این فصل دروازه خود را بسته نگه دارد، شب گذشته در یک بازی شایسته مقابل تیم سابقش توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با آخرین امتیاز سه امتیاز شیرین را به دست آورد. گل دقیقه ای آیاندا پاتوسی، جواد نکونام و تیمش خارج از خانه را پاک کردند.

دروازه بان اتریشی فولاد به سومین کلین شیت فصل مقابل تیم سابقش دست یافت.

ورق سفید کریستوفر کنت

کنت که مهارت زیادی در بازی با پا دارد، امروز خیلی شلوغ نبود و باید بیشتر با دستانش کار می کرد و با پاس های بلند و کوتاه خود توانست نقش مورد نظر نکونام را به عنوان دروازه بان رفتگر ایفا کند. اگرچه خود این دروازه بان در گفت و گو با خبرنگاران گفت که برای او بین چهار بر سه و یک بر یک تفاوتی وجود ندارد، اما بر کسی پوشیده نیست که جواد نکونام به عنوان یکی از مهم ترین مربیان فوتبال ایران برای تیمش اهمیت زیادی قائل است. . گل نخوردن، و همین باعث شد با سه کلین شیت در چهار بازی، شرایط کنت و خط دفاعی تیمش فوق العاده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی