کمندانی: برای این 6 امتیاز می گیریم

وی در خصوص بازی اخیر خود مقابل مس رفسنجان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فقط می توان گفت که واقعاً با بدشانسی شکست خوردیم اما انشاالله در بازی های باقی مانده جبران خواهیم کرد و نتیجه را خواهیم گرفت. دل هواداران گرم شیرازی شاد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد کمندانی که در نیم فصل اول به جمع فجر اضافه شد، درباره شرایط این تیم گفت: در دو بازی اخیر و در شرایطی که می توانستیم با بدشانسی مواجه شدیم. حداقل 4 امتیاز گرفتیم، فقط یک امتیاز گرفتیم، بیشتر از این بود.

وی در خصوص بازی های باقی مانده از فجر و وضعیت تیمش در جدول گفت: قطعا با تلاش، انرژی و همدلی زیاد در بین همه بچه ها تیم فجر در لیگ برتر ماندگار خواهد شد. با تشکر از هوادارانمان که همیشه در کنارمان بودند و در بازی با مس تیم را تنها نگذاشتند و انشاالله با حضور و حمایت حداکثری آنها بتوانیم در بازی بعدی سه امتیاز را به دست آوریم.مقابل نفت مسجد سلیمان و آنها را معرفی کنید

کمندانی خاطرنشان کرد: مقابل نفت مسجد سلیمان اجازه هیچ اشتباهی نداریم و برای این دیدار 6 امتیاز می گیریم تا شبی به یاد ماندنی در کنار هوادارانمان رقم بزنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کمندانی در خصوص وضعیت زمین حافظیه و ادامه بازی های خانگی تیمش در این ورزشگاه گفت: زمین حافظه واقعا مساعد نیست. امیدوارم شرایط چمن بهتر شود تا بتوانیم بهترین عملکرد فنی را ارائه دهیم.

هافبک فجر سپاسی از اهمیت برد تیمش مقابل مسجد سلیمان و لزوم داشتن چمن باکیفیت برای این بازی گفت.


سرویس خبر شماره: 1822941 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 14:00 |
5,386 |

1نظرات

من امیدوارم که کیفیت چمن حافظه بهبود یابد.