کمپانی: اصلا از پیشنهاد بایرن تعجب نکردم!


سرویس خبر شماره: 2025155
10 ژوئن 1403 در 1:25 ب.ظ.
3.3 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

حرف و انتقاد مردم برای من مهم نیست

وینسنت کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ می گوید از دریافت پیشنهاد هدایت چنین تیم بزرگی تعجب نکرده است.

کمپانی: اصلا از پیشنهاد بایرن تعجب نکردم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته رسما اعلام کرد که کمپانی فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و تا سال 2027 با این مربی جوان قرارداد امضا کرد و امیدوار است که بتواند نقش مهم و کلیدی در این تغییر داشته باشد. شرایط این تیم

این تصمیم موافقان و مخالفان زیادی داشت اما در نهایت سران این باشگاه به این نتیجه رسیدند که او پس از جدایی توماس توخل بهترین گزینه ممکن برای هدایت این تیم است و توانایی و مهارت لازم را دارد. آنها را ذخیره کن. مشکلات در یک سال رخ داد و نیمه آخر از آن رنج برد.

اولین نشست خبری کمپانی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ لحظاتی پیش آغاز شد و او در حال پاسخگویی به سوالات خبرنگاران است.

اولین تاثیر او در بایرن: خوب، من با افراد خوب زیادی آشنا شدم. من می دانم که بایرن چه باشگاه بزرگی است. من به خودم افتخار می کنم اما در عین حال انگیزه زیادی برای حضور در اینجا دارم. تا جایی که به من مربوط می شود، فصل جدید از قبل شروع شده است.

فلسفه مربیگری: من در خیابان های بروکسل و در آکادمی اندرلخت بزرگ شدم. ما باید یک تیم باشیم و دوست دارم بازیکنانم جسارت داشته باشند. من این واقعیت را دوست دارم که ما تهاجمی بازی می کنیم، این تعریف واقعی من است. ما می خواهیم این روند را در طول مسابقه حفظ کنیم.

با مدیران باشگاه صحبت کنید: من با اولی هوینس صحبت کردم. کارل هاینز رومنیگه نیز به من گفت که حضور من تنها تصمیم ماکس ابرل و کریستف فروند نیست، بلکه نظر اولی هونس و رومنیگه نیز بوده است. به نظر من مهم نیست که همه از قبل با حضور من خوب باشند. مهم این است که بعد از حضور من از کار من در این رشته راضی باشند. مطمئنم از کارم راضی خواهند بود.

2028218

بازیکنان و ساختار تیم اصلی: هنوز برای صحبت در مورد بازیکنان زود است. من مشتاقانه منتظر همکاری با آنها هستم. می خواهم بدانم بازیکنان چقدر تشنه موفقیت هستند. بایرن پارسال قهرمان شد، من هم این شرایط را می دانم. من نگاه خواهم کرد که کدام بازیکنان آنقدر گرسنه هستند که برای بایرن بازی کنند.

فشار کاری در بایرن: فشار بیرونی هرگز روی من تأثیری نداشت. من به هر کسی که نظری دارد احترام می گذارم. آنچه تحت کنترل من است، کار من و بازیکنان است. اگر ما بهترین باشیم، دنیای بیرون ما را دنبال خواهد کرد. می توانید 10000 بار در مورد فشار از من بپرسید، اما پاسخ من همان خواهد بود. این بهترین بخش زندگی من نیست.

لروی سانه: زمانی که در چمپیونشیپ بودم فقط از آن لیگ فوتبال می دیدم و در لیگ برتر و لیگ بلژیک هم همینطور بود. به عنوان مربی شانسی برای بازی های دیگر ندارید. من در سیتی فراتر از یک کاپیتان بودم. پس شاید وضعیت سانه با آن زمان تفاوت چندانی نداشته باشد. او بازیکن بسیار با استعدادی است. وظیفه من این است که بهترین ها را از او و سایر بازیکنان بگیرم. من تبعیض قائل نمی شوم.

تجربه مربیگری: من مربی یکی از جوان ترین تیم های بلژیک و یکی از کوچک ترین تیم های انگلیس بودم. چیزی که من برای تیم‌ها می‌آورم به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند. من همچنین دید بسیار روشن و جامعی دارم و قصد دارم آن را در آلمان نیز اعمال کنم.

2028133

سورپرایز پیشنهاد بایرن: تعجب نکردم من آنقدر درگیر کارم هستم که وقت این کارها را ندارم. صحبت با ابرل و فروند بلافاصله من را متقاعد کرد. در باشگاه های بزرگی مثل بایرن، باید در داخل کنار هم باشید. مهم نیست دنیای بیرون چه فکری می کند، برای من مهم نیست.

تو باید از درون خوب باشی و این چیزی است که من اینجا احساس می کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به بایرن بیایم و پیشنهادات دیگر را رد کردم. در اولین سال حضور برنلی در چمپیونشیپ، رکورد امتیازی را به دست آوردیم و در سال دوم یکی از کمترین بودجه های لیگ برتر را داشتیم. بعد از صعود نتوانستیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم اما تمام تلاشم را کردم. من الان همینطورم به همین دلیل تغییرات زیادی را در این تیم پیش بینی نمی کنم.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ: اینکه فینال در مونیخ برگزار می شود، رقابت های لیگ قهرمانان این فصل را بیش از سایر فصول جذاب و خاص کرده است. من در مورد آن صادق هستم، اما ما فقط با صحبت به جایی نمی رسیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی