کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه

عایق بودن سقف کناف در برابر صدا و آتش سوزی باعث شده تا استفاده از این سقف در دکوراسیون داخلی منازل دارای اهمیت قیمت کناف سقف بسیار زیادی باشد. اولین پیشنهاد برای استفاده از این نوع سقف ها، آشپزخانه می باشد. بدین صورت که زمانی که می خواهید سقف آشپزخانه را طراحی کنید، از روشی به نام کناف کاری بهره ببرید.

  • همچنین عواملی مانند تحولات سیاسی و نوسانات قیمت ارز نیز بر قیمت این متریال ساختمانی تاثیر به سزایی دارند.
  • امروزه کناف سقف در بسیاری از ساختمان ها توانسته است جای هنر گچبری را گرفته و زیبایی و جلوه خاصی را به سقف ساختمان ها بدهد.
  • سقف و دیوارهای کاذب کناف سبک هستند و حمل و نقل ان ها حتی در کارگاه یک نفره هم انجام می شود.
  • انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود.

کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه

برای اطلاع از قیمت پانل گچی کناف به این صفحه مراجعه نمایید. این نوع صفحات روکشدار برای مناطقی که از رطوبت برخوردار هستند بسیار مناسب اند، زیرا ضد آب و ضد رطوبت می باشند. یکی مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان در مرحله اول است و دیگری مشاوره مستقیم با متخصصینی که برای اجرای کار بهتون معرفی شدن. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. پس حرف آخر ما، تکرار همین جمله باشه که باید روی انتخاب مجری کناف حساسیت ویژه ای به خرج بدین. در مرحله دوم هم روی اینکه متریال شما چی باشه، تحقیق کنین و با مجریکار به توافق برسین.

نظرات کاربران

به بیان بهتر، در کار کناف نسبت به خیلی از خدمات ساختمانی حساسیت اجرا بالاتره و ارزش اکیپ حرفه ای، ملموس تر میشه. اینکه ابعاد و فضای مورد نظر چگونه باشد نیز روی نحوه اجرا تاثیر خواهد داشت. حتی مدت زمانی که نیاز است تا اجرا به پایان برسد نیز به این موارد وابسته است. زیر ساخت کناف از جنس فولاد با آبکاری روی است که با پیچ به سقف وصل می شود.

هستند البته در محیط های کوچک نیز قابل اجرا هستند.

حال میخواهیم بدانیم مزایای سقف کاذب کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله سقف کاذب رابیتس چیست. سقف کاذب کناف یکپارچه همانطور که از نام ان ها مشخص است به صورت یکپارچه اجرا می شوند و بسیار مناسب اجرا در محیط های بزرگ مانند مجتمع های تجاری و … هستند البته در محیط های کوچک نیز قابل اجرا هستند. سقف کاذب کناف یکپارچه علاوه بر مزایای مشترکی که در بالا گفته شد دارای مزیت صرفه اقتصادی هستند. همچنین دسترسی به مشخصات فنی سقف کاذب کناف یکپارچه ، امکان پذیر است. برای مثال در اجرای سقف های کاذب کناف همه سرعت اجرای بالایی دارند و اجرای ان ها ساده و راحت است.

سقف کاذب کناف یا رابیتس؟؟

سازه خا و زیرسازی را خود شرکت با ضخامت 4/5/6 تولید می نماید. سقف‌های کناف سادهاز صفحات گچی فشرده‌ای تشکیل می‌شوند که به صورت‌های مختلف همچون مسطح، ساده یا حتی پلکانی نصب می‌شوند. در مقابل،سقف‌های کناف دکوراتیو طرح‌های ویژه و جذاب‌تری دارند و می‌توانند ظاهر ساختمان شما را به طرز باورنکردنی تغییر دهند. یکی از زیباترین گزینه‌های دکوراسیون داخلی در خانه‌های امروزی، انواع سقف‌های کاذب، به‌ویژه سقف کناف و همینطور اجرای دیوار کناف است. سطحسقف کاذببدست آمده قابلیت اجرای انواع رنگ های موجود در بازار و پوشش های دیگر مانند کاغذ دیواری را خواهد داشت.

تنها کاری که باید انجام بدین اینه که جزئیات اجرایی کناف رو در قرارداد بیارین. بعد از اون هم متریال خودتون رو با جزئیات اجرایی که از قبل با کناف کار توافق کردید، “کنترل” کنین. به طور کلی مزایای سقف کناف زیاد است که ما در بالا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. در ادامه یک شبکه از پروفیل ها در ابعاد 60 سانتی متری در 60 سانتی متری ایجاد می شود که تایل ها درون آن قرار می گیرند. تایل ها با استفاده از یک گیره تی شکل در جای خود محکم می شوند. البته برخی از تایل ها برای دسترسی به فضای پشت کناف، انجام تعمیرات زیرساخت و تاسیساتی که پشت تایل ها پنهان است، فیکس نمی شوند.

درزهای بوجود آمده میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوصسقف کاذب ارزانکنافدرزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز و صیغلی حاصل می شود. بنابراین توجه با ارتفاع سقف، رنگ آمیزی ساختمان، دکوراسیون و سبک طراحی داخلی در انتخاب انواع کناف سقف نقش مهمی دارد. پیشنهاد ما این است که ابتدا منزل شما توسط کارشناس ما بازدید شود و متناسب با ابعاد خانه طراحی سقف کناف صورت بگیرد. همچنین برای مشاهده طرح کناف سقف به روز و مدرن در واتساپ پیام بدهید که برای شما ارسال شود. طراحی نهایی سقف کناف منزل شما بر اساس طرح اولیه عکس های ژورنالی روز دنیا صورت خواهد گرفت.