کنایه خوزه مورایس به سرمربی استقلال!

زندگی مثل فوتبال است
سرمربی سپاهان درباره این بازی گفت: بازی فردا جایی است که همه این ارزش ها در کنار هم جمع می شود و در یک بازی دوستانه و خوب، تیم بهتر پیروز می شود. اما در کل برای یک کشور و یک فوتبال متحد هستیم. این تمام چیزی است که می توانم بگویم، زندگی همین است و ما می توانیم رقابت کنیم، اما در پایان روز همه ما با هم دوست هستیم و در پایان روز همه ما انسان هستیم. این فقط یک بازی است، ما نمی توانیم فراموش کنیم که همه ما انسان هستیم و عشق تنها دلیل حضور همه ما در اینجاست. چیزی که دوست دارم، دوست دارم کمتر دعوا و مشاجره با داور ببینم و بیشتر فوتبال بازی کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی حضور یافت و توضیحات مفصلی در خصوص بازی فردا و همچنین سوالات خبرنگاران و همچنین حضورش در کادرفنی ژوزه مورینیو ارائه کرد. و همکاری با کریم. بنزما در مورد جایزه توپ طلای خود نیز صحبت کرد.

کریم بنزما شخصیت بزرگی دارد
سرمربی پرتغالی سپاهان با اشاره به توپ طلای کریم بنزما گفت: در مورد کریم چیزی که از اولین صحبت هایم با او به یاد دارم این است که زمانی گل های زیادی به ثمر نمی رساند و از آن خیلی خوشحال نبود. آی تی. . سرمربی تیم می خواست با او جلسه ای داشته باشد و به دلیل اینکه فرانسوی بلدم، مورینیو خواست که در این جلسه حضور داشته باشم. خیلی جالب بود که اومد از مورینیو پرسید از من چی میخوای؟ میخوای گل بزنم؟ او طوری رفتار می کرد که انگار نمی دانست ماموریتش گلزنی است.

بنزما کارهای زیادی برای رونالدو انجام داد
وی افزود: بعد رفت و شروع به گلزنی کرد. او یک فرد فوق العاده خوب، یک بازیکن بزرگ و یک هم تیمی عالی بود. مطمئنا اکثر بازیکنان افراد خوبی هستند اما کریم شخصیت متفاوتی داشت. او هرگز غمگین نبود و اگر دقت کنید، همیشه لبخند بر لب دارد. فکر می کنم او یکی از بهترین بازیکنان زمانی بود که بازی می کرد، اما برای او سخت بود که با کریستیانو اینطور بدرخشد. او حتی برای گلزنی کریستیانو و حتی برای هیگواین هم کارهای زیادی انجام داد. سپس تجربیات آنان را کسب کرد و مزد تلاش خود را گرفت.
** شایعات درباره نژاد مهدی صحت ندارد
مرئیس در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور نژادمهدی در ترکیب و شکل گیری شایعات گفت: چه می خواهید بدانید؟ نژاد مهدی; میدونی این فقط مربوط به اون نیست، به من هم مربوط میشه. چیزی که می توانم بگویم این است که او فردی فوق العاده با قلبی بسیار بسیار خوب است. گاهی اوقات چیزی در این وسط وجود دارد که باید به آن اعتماد کنم و اکنون همه چیز در مورد اعتماد است. باید بدانم وقتی بازیکن در زمین است از چه کیفیتی می توانم استفاده کنم. به نوعی باید با استراتژی و ایده هایم در مورد حفظ توپ یا هر چیز دیگری، استفاده از آن کنار بیایم. بازیکنان را بیشتر و بیشتر می شناسم و فکر می کنم او شخصیت بسیار قوی ای دارد. من بازیکنان بیشتری را شناسایی می کنم که بیشتر به آنها اعتماد دارم. گاهی اوقات صحبت از مهارت های فنی نیست، بلکه به شخصیت مربوط می شود. شاید شایعاتی در مورد او شنیده باشید، اما همه آنها نادرست هستند و این تنها چیزی است که می توانم در مورد او بگویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849063
27 مه 1401 ساعت 10:35 ب.ظ.
13.6 هزار |

9نقطه نظر

من در فوتبال به دنبال انتقام نیستم.

** از هفته تربیت بدنی خوشحالم
مورائیس در ابتدای صحبت های خود گفت: جالب است که این هفته به ورزش گره خورده است. این اولین بار است که در کشوری هستم که هفته ای به نام ورزش نامگذاری شده است. او به من علاقه مند است و می خواستم به او تبریک بگویم. حالا آنچه می گویم از دل من بر می آید، آنچه را که باور دارم، ورزش را دوست دارم و به نوعی با ورزش بزرگ شدم.

ژوزه مورایس با کنایه درباره دعوت ساپینتو برای برد هفته اول مقابل سپاهان اظهار نظر کرد.

کنایه خوزه مورایس به سرمربی استقلال!

** من در فوتبال به دنبال انتقام و انتقام نیستم
با توجه به اینکه سه مربی خارجی در لیگ داریم و ساپینتو در هفته اول شکست خورد و برای انتقام از او فراخوانده شد و همچنین احتمال شکست دیگر مربی خارجی لیگ یعنی قربان بردیف وجود داشت. گفت: به نوعی در مورد بازی فردا همه چیز را گفتم و گفتم به تیم حریف احترام می گذارم، میل من به پیروزی بسیار زیاد است و مطمئن باشید که کاملاً روی این موضوع متمرکز هستم و تمام انرژی و توانم را جمع می کنم. و سرزندگی برای بردن بازی و فکر کردن به انتقام، کاری یا هر چیز دیگری. [فوتبال] اصلاً بحث آن چیزها نیست، مهارت و انرژی است و فوتبال زیبایی خاص خودش را دارد.

** اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم.
وی افزود: همه شادی ها، شادی ها و اتفاقات زندگی و همه دوستانی که در سراسر دنیا دارم از ورزش سرچشمه می گیرد. وقتی من در مورد ورزش صحبت می کنم، در مورد اتحاد، شادی و عشق است که ما به اشتراک می گذاریم. می خواستم بگویم این اولین بار است که در کشوری هستم که چنین هفته ای را جشن می گیرند. من خیلی جاها رفته ام و هفته هایی بوده که به نام ورزش های زمستانی و … نام گذاری شده اند، اما اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم و بسیار ارزشمند است. حالا بیایید در مورد بازی صحبت کنیم، می توانیم این واقعیت را درک کنیم که بازی با چنین حسی پیش خواهد رفت.