کنایه روشنفکری جنجالی به شاگرد سابقش در استقلال

سرمربی سایپا درباره اهداف نقل و انتقالاتی این تیم توضیح داد: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. در نیم فصل خیلی سخت است و خیلی از تیم ها در لیگ 1 بازیکنان خوب خود را آزاد نمی کنند و در لیگ برتر هم همین تیم ها بازیکنان خوب خود را آزاد نمی کنند. برای ما سخت خواهد بود، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازیکنانی را جذب کنیم که در نیم فصل به ما کمک کنند و به آنها نیاز داریم. در حال حاضر یک یا دو بازیکن گرفته ایم و امیدواریم با توجه به جایی که هستیم، چند بازیکن دیگر را به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در لیگ یک هستیم و رقابت قدرتمندی داریم، سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر در مسابقاتمان استفاده شده اند. خوشبختانه یکی دو بازیکن جوان ما در این دیدار نشان دادند که می توانند در لیگ به ما کمک کنند. این یک دستاورد خوب برای ما بود زیرا این سیاست باشگاهی بود که جام حذفی را جدی نگیریم و لیگ را جدی بگیریم زیرا کار سختی داریم و 5-6 تیم رقابت شدیدی در لیگ 1 دارند و امیدواریم. که با روندی که داریم در روز آخر بتوانیم جزو دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم. انشاالله این مهم اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که در دوران حضورش در استقلال شایعاتی مبنی بر کم کاری بازیکنان مطرح می شد و حالا این صحبت ها تکرار می شود، گفت: نمی خواهم زیاد درباره استقلال صحبت کنم اما به طور کلی در جامعه ما وجود دارد. کسانی که خائن هستند ، آنها دوست دارند.

1790561

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد خوب وان پارس در بازی دیروز مقابل پرسپولیس گفت: وان پارس یکی از تیم هایی است که از رده های پایین شروع کرد و به لیگ رسید. ظاهرا مجموعه خوبی دارند و با برنامه کار می کنند. تیمی است که در لیگ 1 خوب بازی کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. بازی دیروز مقابل پرسپولیس نزدیک بود و بازی بسیار خوبی انجام دادند. شاید سیاست آنها این باشد که قوی باشند، اما آنها نشان داده اند که می توانند قهرمان لیگ 1 شوند و تیم های دیگر را ناراحت کنند. امیدواریم این تیم خوب اصفهانی در لیگ یک هم نتایج خوبی کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1864229
21 ژانویه 1401 @ 19:15
51.8K |

5نقطه نظر

جام حذفی یک دستاورد بزرگ برای ما بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود فخری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از باخت 3 بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد و گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و به تیم بزرگ هم تبریک می گویم. در سپاهان و خیلی بهتر برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. می‌خواهم از بازیکنانم به خاطر بازی مقابل تیم بزرگی که شایسته جوانی و سنشان بود تشکر کنم.

فکری در پایان این نشست خبری از پاسخگویی به خبرنگاری که از وی خواسته بود نام بازیکن خیانتکار را معرفی کند، خودداری کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فکری در پاسخ به این سوال که از آنجایی که یک تیم با قهرمانی در جام حذفی به راحتی می تواند وارد آسیا شود و با این شرایط حیف است که این مسابقات جدی گرفته نشود، گفت: این حرف ها کاملا درست است. جام حذفی برای تیم هایی که در لیگ برتر هستند مشکلی ایجاد نمی کند. به عنوان مثال سال گذشته نساجی و آلومینیوم به فینال جام حذفی رسیدند و از طرفی اگر در رده هشتم یا نهم جدول قرار بگیرند برایشان فرقی نمی کرد. قهرمانی در جام حذفی برای همه تیم های لیگ برتری مهم است، اما هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و اگر بخواهیم انرژی خود را برای لیگ برتر بگذاریم، تحت تاثیر قرار می گیریم.

انتظار می رود محمود فکری، سرمربی سابق استقلال به شایعات پیرامون این تیم و شایعات مربوط به کار نکردن برخی بازیکنان واکنش نشان دهد.

کنایه روشنفکری جنجالی به شاگرد سابقش در استقلال

فکری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: باز هم به دو تیم خسته نباشید می گویم و از بچه ها بابت بازی خوبشان تشکر می کنم. تعداد گل های خورده برای ما مهم نبود و با وجود اینکه سه بار گل خوردیم، خوشحالم.

وی درباره تیم های مدعی صعود به لیگ برتر گفت: 5-6 تیم شانس صعود دارند. شمس آذر، سایپا، خیبر خرم آباد، فجارسپاسی، استقلال اهواز و پارس جنوبی جم شانس بالایی برای صعود دارند و معتقدم این رقابت ها تا روز آخر ادامه خواهد داشت. مجموعه ما بسیار تغییر کرده است. از مدیریت گرفته تا سرمربی و بازیکنان. به دلیل تغییرات ساختاری نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تجربه خوبی برای ما باشد که با رفاقت، همدلی و تلاش بیشتر به نیم فصل دوم صعود کنیم. سپاهان یکی از تیم هایی است که ساختار بسیار خوبی در فوتبال ما دارد و تیم خوبی است. سایپا با یک یا دو درجه اختلاف همین ساختار را دارد. امیدوارم تیم سازنده ای که بازیکنان بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده و گروه بسیار خوبی است به لیگ برتر بازگردد تا این باشگاه بیشتر در خدمت فوتبال ما باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سایپا در آخرین بازی خود در جام حذفی با تیم اصلی ظاهر شد و به نظر می رسد باشگاه یک بار این تصمیم را گرفته است، خاطرنشان کرد: سیاست باشگاه از ابتدا همین بود، اما به دلیل اینکه مقابل همدان شکست خوردیم و به میدان خواهیم رفت. لیگ هفته آینده داشتیم، این بازی برای ما یک بازی رسمی تدارکاتی بود و به همین دلیل با همه بازیکنان حاضر شدیم، اما در حال حاضر با شروع بازی های لیگ از هفته آینده، سالم بودن بازیکنان اصلی بسیار مهم است. نیم فصل سنگینی در پیش داریم و باید آنها را حفظ کنیم، به همین دلیل سیاست باشگاه از ابتدا همین بوده و به نظرم انتخاب خوبی بود. از طرفی تا به حال پیش نیامده است که تیمی از لیگ یک یا دو جام حذفی را برده باشد. خیلی نادر است و اگر انرژی مان را بگذاریم در لیگ شکست می خوریم.

1790562