کنایه سنگین به بارسا; ال کلاسیکو برای ما تمرین بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید صبح امروز در سانفرانسیسکو مقابل کلاب آمریکا به تساوی 2-2 دست یافت. این دومین بازی دوستانه رئال در تور آمریکا بود. کریم بنزما و ادن هازارد پس از شکست مقابل بارسا برای رئال برای جذب این تیم گلزنی کردند. بازی بعدی رئال مقابل یوونتوس در لس آنجلس خواهد بود.

پس از تساوی رئال مقابل کلاب آمریکا، لوکاس واسکز در پاسخ به سوالی در مورد بارسلونا تیم را کنایه زد.

لوکاس ادامه داد: دوست دارم در پست هافبک راست بازی کنم. این پست مورد علاقه من است و به من اجازه می دهد بیشتر در حمله و گلزنی تیم حضور داشته باشم. امروز بازگشت بنزما روی کیفیت تیم تاثیر مثبت گذاشته است. او سال به سال بازیکن بهتری می شود و غیبت او همیشه نمایان است. کریم بهترین بازیکن جهان است.”

لوکاس واسکز که در آن بازی یک پنالتی برای رئال گرفت، پس از بازی گفت: مشخص بود که حریف از ما آمادگی بیشتری دارد چون بیشتر از ما بازی کرده بود. این دومین بازی تدارکاتی برای ما بود و کم کم وارد ریتم مناسبی خواهیم شد. ما بهتر و بهتر می شویم و در این بازی نشانه هایی از بهبود آمادگی خود را نشان دادیم.”


سرویس خبر شماره: 1835552
05 مرداد 1401 ساعت 16:21 |
2K |

هفتنقطه نظر

کنایه لوکاس واسکز

بارسا از بردن ال کلاسیکو بسیار خوشحال است: هر تیم اهداف خود را دارد. بردن ال کلاسیکو برای بارسا مهم بود اما ما این دیدار را تمرینی برای سوپرکاپ اروپا و بازی مهم بعدی می دانستیم. مهمترین بازی برای ما سوپرکاپ مقابل فرانکفورت و سپس هفته اول لالیگا است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا و تقویت بازار تابستانی: “بله، کاملا واضح است که بارسا با جذب بازیکنان خوب از قدرت به قوت خود گذشته است و مطمئناً رقیب سخت تری نسبت به فصل گذشته برای ما خواهد بود.”