کنایه مومنی به دستیاران قلانوی: زنجیر را پاره کردند

چرا الهوی یاد گرفت به پرتغالی فحش بدهد؟!
وی در پاسخ به ادعای سعید الهاوی سرمربی گل گهر مبنی بر اینکه پرتغالی بلد است و ساپینتو به او توهین کرده است، گفت: این روزها خیلی ها به همه زبان ها مسلط هستند. این مرد وقتی برای اولین بار توهین های این کشور را یاد گرفت، اما خصوصیات انسانی پرتغالی ها را یاد نگرفت، چگونه زبان پرتغالی را می داند؟ این جمله خود الهاوی که گفت فحش های پرتغالی ها را می دانم نشان از منفی گرایی او دارد که ابتدا از مشکلات منفی این کشور مطلع شده است. اصلاً منصفانه نیست که در مورد این مسائل صحبت کنیم.

چرا ساپینتو را وادار به واکنش کردند؟
یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اخراج ریکاردو ساپینتو و درگیری های او در کنار زمین گفت: مربیان ویژگی های رفتاری متفاوتی دارند، برخی درون گرا و برخی دیگر برون گرا هستند. ساپینتو به اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد و باید با آن برخورد می کرد اما موضوع اصلی این است که چه چیزی باعث چنین واکنش هایی از سوی سرمربی استقلال شد. من برای امیر قلانوی احترام خاصی قائلم و هر بار که دستور می دهد لازم الاجرا است و در زمان نیمکت نشینی قلعه نویی به خودم اجازه نمی دهم که صحبت کنم اما مربیان جوان (اشاره به دستیاران قلانوی) چگونه شکسته اند. زنجیره و چیزهایی اتفاق افتاد؟ تصمیم گرفتند تیم خودشان باشد و استقلال بیرون باشد؟ ! اینها اتفاقات نادری است که فقط در فوتبال ما رخ می دهد. بله، قبول داریم که انتظار داریم مربی ما خودش را کنترل کند، اما او یک مربی حرفه ای است و حتما چیزی دیده یا شنیده که باعث واکنش او شده است.

ساپینتو باید خودش را کنترل کند
مومنی خاطرنشان کرد: برخی ها استقلال را دوست ندارند و انتظار اصلی از ما این است که کنترل بیشتری داشته باشیم. وقتی داور پنالتی را به سود استقلال اعلام کرد، حداقل نباید واکنش منفی نشان داد و تیم را اخراج کرد. برای بازی بعدی به دلیل محرومیت ساپینتو نداریم که به درد استقلال می خورد. از طرفی مربیان جوان نباید به هیچ وجه به خود اجازه رفتار بدهند. امیدوارم در بازی های دیگر هم حساسیتی که در بازی با استقلال دارند را داشته باشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم در خصوص برد 2 بر یک استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم نخست وزیری صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد. لیگ: این دیدار چند جنبه بسیار خوب دارد چون استقلال استقلال داشت، ابتدا دنبال برد و اعتماد به نفس بازیکنان این تیم بود، سپس از نظر بدنی خوب بودند و سرعت و گردش توپ بیشتری نسبت به بازی های قبل داشتند. اینها امتیازاتی است که سرمربی برای تیمش انتخاب و اجرا می کند اما هنوز به تمام ظرفیت خود برای اجرای تاکتیک های مختلف نرسیده اند. اگرچه روند استقلال رو به رشد است اما این تیم با توجه به توانایی بازیکنانش باید موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم که ریکاردو ساپینتو بیشتر خودش را کنترل کند، اما گل گهر سیرجان مربی چطور یاد گرفت که به زبان پرتغالی فحش بدهد؟

کنایه مومنی به دستیاران قلانوی: زنجیر را پاره کردند

استقلال شایسته پیروزی بود
وی افزود: استقلال در دیدار با گل گهر شایسته برد بود. این بازی برای هر دو تیم حساسیت های زیادی داشت اما استقلالی ها توانستند از موقعیت های او استفاده کنند و سه امتیاز بازی را به دست آورند.


سرویس خبر شماره: 1846367
11 اکتبر 1401 در 05:01 ب.ظ |
20.7 هزار |

16نقطه نظر

چرا الهوی یاد گرفت به پرتغالی فحش بدهد؟!

کمیته انضباطی عدالت را رعایت می کند
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به بررسی اتفاقات این جلسه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: افراد سالمی در این کمیسیون حضور دارند و از جانب کسی تحت فشار نیستند و آنها قطعا کلمه عدالت را در نظر بگیرید. به این فکر کنید که چه اتفاقی افتاد که باعث شد ساپینتو چنین واکنشی نشان دهد. ما اینجا دور میز جمع می شویم و نظر می دهیم اما سرمربی با ضربان قلب 170 در کنار زمین است و با بازیکنانش صحبت می کند. فشار و هجمه زیادی روی مربیان وجود دارد و بهتر است خودتان را جای آنها بگذارید.



مجله اخبار فوتبال داخلی