کنعانی گلی به جا نمی گذارد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1844960
01 مهر 1401 ساعت 14:02 |
5.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره خط دفاعی تیم ملی پست های جدیدی را در تمرینات تجربه می کند.

کنعانی گلی به جا نمی گذارد (تصویر)


محمدحسین که در ماه های گذشته پس از کناره گیری از میادین، اکنون در تمرینات تیم ملی با شرایط روحی و جسمی بالایی حاضر شده است.
نفرت از شکست و جنگندگی عواملی هستند که در کنار توانایی های فنی، کارلوس کی روش از هر بازیکنی در تیم ملی انتظار دارد و کنعانی با ارائه چنین نمایش هایی به تیم می تواند رضایت سرمربی را به خوبی جلب کند. لیست و ایران. تیم در جام حذفی جهان را جذب می کند



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمحسن کنعانی زادگان به عنوان یکی از مدافعان اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 حضوری چشمگیر در آخرین تورنمنت ایران با کارلوس کی روش داشت. مدافعی که فرم دفاع انفرادی اش و همچنین عملکردش در مالکیت توپ، هر مدیری را از داشتن مدافعی با این ویژگی ها خوشحال می کند.
فرم خوب کنعانی در قطر و گل های پیاپی او و همچنین گل فوق العاده ای که مقابل الوکره مهار کرد، او را در شرایط مساعدی برای سرمربی پرتغالی تیم ملی به اتریش رساند و می تواند با حضور او و دیگر مدافعان ملی پوشان احساس راحتی کند. خدمه
کنعانی که در روزهای اخیر عکس هایی از موقعیت او پشت سر علیرضا بیرانوند و روی خط دروازه منتشر شده بود، روز چهارشنبه در تمرین این بار با حضور امیر عابدزاده همین موضع را تکرار کرد.