کنفرانس های مطبوعاتی یورگن کلوپ چگونه کار می کند – و تحریم چیست؟ – لیورپول اف سی

این کنفرانس مطبوعاتی که در اصطلاح عامیانه به عنوان “پرسر” شناخته می شود، به یکی از اصلی ترین پوشش های فوتبال در رسانه ها تبدیل شده است. اما آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

کنفرانس های مطبوعاتی یک تمرین استاندارد و اغلب اجباری در سراسر فوتبال است، با مدیران و گاهی اوقات بازیکنان در مقابل رسانه ها برای بحث در مورد موضوعات مختلف.

برای لیورپول، این به معنای کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی قبل از هر بازی، در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام کارابائو است.

معمولاً اینها در مرکز آموزشی AXA برگزار می‌شود و توسط خود کلوپ انجام می‌شود، اما برای لیگ قهرمانان، کنفرانس‌های مطبوعاتی یا در آنفیلد یا ورزشگاه خارج از خانه برگزار می‌شود، با مربی همراه با یک بازیکن.

برای جام Carabao، دستیار کلوپ، Pepijn Lijnders پر می‌شود و چشم‌انداز دیگری از بازی آینده ارائه می‌دهد.

اما آنها چگونه کار می کنند – و بخش تحریم چیست؟

چرا لیورپول کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کند؟

اگرچه ممکن است در عصر رسانه‌های اجتماعی و چرخه‌های خبری سریع به طور فزاینده‌ای کهنه به نظر برسند، کنفرانس‌های مطبوعاتی فرصت مستقیمی را برای خبرنگاران فراهم می‌کند تا با کلوپ صحبت کنند.

این به عنوان یک پیش نمایش برای یک بازی یا یک گزارش فوری پس از یک بازی عمل می کند.

چطورکار می کنند؟

آمستردام، هلند - سه‌شنبه، 25 اکتبر 2022: تونی بارت، مسئول مطبوعاتی لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی در آمستردام آرنا پیش از بازی گروه A لیگ قهرمانان اروپا بین AFC آژاکس و لیورپول FC.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به طور سنتی، روزنامه نگاران در زمین تمرین حضور می یابند و اغلب قبل از اینکه کلوپ و مسئول مطبوعاتی او بنشینند و سوالاتی را مطرح کنند، درباره موضوعات مختلف بین خود بحث می کنند.

در حال حاضر مسئول مطبوعاتی کلوپ سابق است بار تونی بارت، روزنامه‌نگار و رابط هواداران، اما طرفداران صدای مت مک‌کان و جو کوئستیر را نیز در کنار مدیر شنیده‌اند.

افسر مطبوعاتی کنفرانس مطبوعاتی را رهبری می کند و معمولاً به یک خبرنگار پخش – برای مثال از Sky Sports – اجازه می دهد تا با یک یا دو سوال شروع به کار کند.

روزنامه‌نگاران حاضر می‌توانند در تمام طول مدت خود را برای سؤالات مطرح کنند، و کلوپ به طور معمول در حال رفت و برگشت است.

توانایی تماشای کنفرانس های مطبوعاتی در سال های اخیر افزایش یافته است، به طوری که This Is Anfield بخش باز را قبل از هر بازی به صورت زنده پخش می کند. یوتیوب، اما قبلاً اطلاعات ابتدا به صورت چاپی یا آنلاین گزارش می شد.

کدام خبرنگاران می توانند حضور داشته باشند؟

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 26 آوریل 2022: رسانه‌ها در کنفرانس مطبوعاتی در آنفیلد با یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پیش از بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و ویارئال CF شرکت کردند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

روزنامه‌نگاران از رسانه‌ها و نشریات مختلف، که از طریق DataCo معتبر هستند، می‌توانند برای شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی درخواست دهند و ناظران عادی متوجه نام‌ها و صداهای مشابه خواهند شد.

به طور معمول، اینها روزنامه نگاران مرسی ساید هستند که برای روزنامه های ملی مانند روزنامه های ملی می نویسند بارپل جویس و تلگراف‘s Chris Bascombe، اما نشریات منطقه ای مانند لیورپول اکو نیز نمایندگی می شوند.

روزنامه نگاران دیجیتالی نیز مجاز به دسترسی هستند، از جمله جیمز پیرس از The Athletic.

یورگن کلوپ در مورد آنها چه فکر می کند؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 25 می 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، برای یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز آموزشی AXA پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول FC و رئال مادرید CF حاضر شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

خلق و خوی او در کنفرانس های مطبوعاتی می تواند از سوالی به سوال دیگر تغییر کند، اما به طور کلی، مدیر، همانطور که او گفت، طرفدار نیست. افراد فوتبال مایکل کالوین پادکست:

“تونی [Barrett] سعی می کند من را برای آن آماده کند، اینجا و آنجا نکاتی را در مورد آنچه ممکن است پیش بیاید به من بدهد، اما قبل از یک ثانیه به آن فکر نمی کنم.

من به کنفرانس های مطبوعاتی اعتقادی ندارم، بگذارید اینطور بگویم.

“شما نمی توانید یک بازی را در آنجا برنده شوید. ممکن است آن را از دست بدهید، اگر چیزهای کاملاً اشتباهی بگویید، ممکن است!

اما صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم آن‌ها خیلی مهم باشند، و من وقت ندارم به آنچه قبلاً می‌توانم بگویم، یا بعد از آن، فکر کنم و نگران آن باشم.»

و بالاخره تحریم چیست؟

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 26 آوریل 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در یک کنفرانس مطبوعاتی در آنفیلد قبل از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و ویارئال سی اف در مانیتور دوربین تلویزیونی دیده شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اکنون به ندرت دیده می شود که حساب های مختلف توییتر پس از یک کنفرانس مطبوعاتی به «نقل قول های جالب تحریم از کلوپ» اشاره مبهمی می کنند.

در اصطلاح اساسی، تحریم توافقی میان روزنامه نگاران برای خودداری از انتشار برخی اطلاعات قبل از یک زمان خاص است.

برای کنفرانس های مطبوعاتی، این معمولاً به شکل نقل قول ها یا داستان هایی است که در ساعت 10:30 شب در یک شب معین و در روزنامه ها در روز بعد به صورت آنلاین منتشر می شود.

در سال‌های گذشته، سرمربی مصاحبه‌ای جداگانه با خبرنگاران منتخب برگزار می‌کرد، اما اکنون کلوپ بخش دوم و گاهی سوم کنفرانس مطبوعاتی خود را بلافاصله پس از بخش «باز» در همان اتاق برگزار می‌کند.

گاهی اوقات، کلوپ با صراحت بیشتری در مورد موضوعات خاصی مانند مصدومیت صحبت می کند، اما اغلب به عنوان یک تمدید از کنفرانس مطبوعاتی عادی قبل از بازی عمل می کند.

بنابراین، وقتی ادعاهایی مبنی بر «نقل‌های جالب تحریم» را در رسانه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنید، نگران نباشید تا منتظر اخبار مهم نقل و انتقالات یا موارد مشابه باشید!

https://www.thisisanfield.com/2023/02/how-do-jurgen-klopp-press-conferences-work-and-what-is-an-embargo/ منبع: