کنگره سالانه مربیان در آلمان؛ الهامی بازنشسته شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بوندسلیگا یا لیگ فوتبال آلمان (BDFL) کنگره ای سالانه با حضور مربیان مطرح فوتبال جهان با سرمایه گذاری فدراسیون فوتبال کشور مذکور برگزار می کند. کنفرانس آموزش مربیان سال نو طی سه روز از 25 تا 27 جولای (3 تا 5 اوت) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند (وستفالن) برگزار خواهد شد. در این کنگره سه روزه مربیان سرشناسی همچون خوزه مورینیو، پپ گواردیولا، آرسن ونگر، یورگن کلوپ و برخی مربیان سرشناس دیگر در کنگره فوق حضور خواهند داشت.

تیم هواداری فصل گذشته در اولین دوره بازی های لیگ برتر به ویژه در دور دوم مقابل تیم ها عملکرد خوبی داشت و در نهایت فصل را با رتبه بالاتری نسبت به نساجی به پایان رساند. اما او امیدوار است ساکت الهامی این بار بازی های بهتری در لیگ برتر ارائه دهد. سرمربی ای که در شروع مربیگری دو قهرمانی با تراکتورسازی و نساجی در جام حذفی کسب کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساکت الهامی و مربی بدنساز ایرانی دعوتنامه ای به امضای مارکوس دیپل دریافت کردند که به این معنی است که می توانند در کنگره سالانه مربیان فوتبال در آلمان شرکت کنند اما به نظر می رسد سرمربی تیم هواداری به خاک آلمان نخواهد رفت. در صورت سفر به آلمان 6 روز تمرین تدارکاتی تیم هواداران را از دست می دهد. از سوی دیگر سرمربی تیم هواداری درخواست برپایی اردوی آماده سازی در خارج از کشور (ترکیه) را داشته و باشگاه اعلام کرده در صورتی که سرمربی این تیم سفر خود به آلمان را لغو کند این درخواست را اجرا خواهد کرد. گویی ساکت الهامی این درخواست را پذیرفته و ترجیح می دهد در این روزهای حساس آماده سازی در کنار تیمش باشد و به جای شرکت در کنگره سالانه مربیان فوتبال در آلمان، این تیم را برای حضور شایسته در فصل جدید بازی ها آماده کند.


سرویس خبر شماره: 1832564
17 جولای 1401 ساعت 10:40 ق.ظ
1.7 هزار |

1نقطه نظر

ساکت الهامی، سرمربی تیم هواداری در کنگره سالانه مربیان فوتبال آلمان حضور نخواهد داشت.