کنگره سالانه مربیان در آلمان/ حضور این مربی ایرانی لغو شد!

بر اساس دعوتنامه امضا شده توسط مارکوس دیپل، ساکت الهامی سرمربی هوادار به همراه یکی دیگر از مربیان بدنساز ایرانی به عنوان تنها مربیان ایرانی برای حضور در این سمینار به آلمان دعوت شدند، اما سرمربی تیم هوادار این کار را انجام نخواهد داد. سفر.

بوندسلیگا یا لیگ فوتبال آلمان (BDFL) کنگره ای سالانه با حضور مربیان اصلی فوتبال جهان با سرمایه گذاری فدراسیون فوتبال کشور مذکور برگزار می کند. کنفرانس آموزش مربیان سال جدید طی سه روز از 25 تا 27 جولای (3 تا 5 اوت) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند (وستفالن) برگزار خواهد شد. در این کنگره سه روزه مربیان سرشناسی همچون خوزه مورینیو، پپ گواردیولا، آرسن ونگر، یورگن کلوپ و برخی مربیان سرشناس دیگر در کنگره فوق حضور خواهند داشت.

محمد جواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادر با اشاره به سفر برون مرزی تیم هوادار گفت: زمانی که سرمربی ما پیشنهاد سفر به ترکیه و برگزاری چندین جلسه تدارکاتی با باشگاه های لیگ برتری ایران، ترکیه، قطر و … در این کشور را داد، در این دیدار با تیم هوادار به میدان رفتیم. بلافاصله مدیریت آماده سازی اردوی 10 روزه خارجی را تشخیص داد.البته ما موافقت خود را برای برگزاری اردو در ترکیه منوط به لغو سفر الهام بخش به آلمان برای شرکت در کنگره سالانه مربیان به عنوان شش روزه او کردیم. این سفر احتمالا برنامه تمرینی او را مختل خواهد کرد، الهامی نیز با وجود دعوت رسمی و تهیه بلیط هواپیما، این قرارداد را پذیرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال