کوبی ماینو مرا به یاد باستین شواین اشتایگر می اندازد: وین رونی – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد روز شنبه با پیروزی 2-0 مقابل اورتون در اولدترافورد به پیروزی های خود در لیگ برتر بازگشت.

با وجود سه امتیاز، سطح عملکرد یک بار دیگر ضعیف بود و دو پردرآمد باشگاه این بار اریک تن هاگ را ناامید کردند.

فرم کازمیرو از زمان شروع فصل نگران کننده بوده است و او برای جذابیت فعلی سرمربی با انتقال های بالا مناسب به نظر نمی رسد.

مصدومیت او در نیمه اول کمپین باعث شد تا سرمربی تیم کوبی ماینو را به سمت عمقی پرتاب کند و آس آکادمی با رنگ های درخشان ظاهر شد.

پیشرفت ماینو

این بازیکن 18 ساله از اولین بازی چشمگیر در یک پارک پر سر و صدا تا بهترین هافبک باشگاه با این بازیکن برزیلی در زمین، راه طولانی را پیموده است.

هیجان‌انگیز آکادمی جایزه گل ماه را برای برنده شدنش در زمان فرگی در برابر ولورهمپتون واندررز در ماه گذشته دریافت کرد و فرم او در حال حاضر باعث ایجاد یک کشمکش بین‌المللی بین انگلیس و غنا برای خدمات او شده است.

زمزمه هایی در مورد دعوت بالقوه مسابقات قهرمانی اروپا با گرت ساوتگیت به گوش می رسد که زیر 19 سال ملی پوش انگلیس را زیر نظر دارد.

به نظر می رسد او همیشه یک ثانیه اضافی روی توپ دارد و حتی تحت فشار، همیشه تصمیم درستی می گیرد که در این سن به ندرت دیده می شود.

فرم ماینو بهترین گلزن تاریخ یونایتد وین رونی را نیز تحت تاثیر قرار داده است که شباهت هایی بین سبک بازی این بازیکن جوان و هم تیمی سابق خود در یونایتد و قهرمان جام جهانی باستین شواین اشتایگر پیدا کرده است.

رونی به TNT Sports گفت: “من فکر می کنم او برای چنین سن جوانی باورنکردنی است، با بلوغی که نشان داده است.” وقتی می‌بینید که بازیکنان جوانی به تیم اصلی می‌آیند، معمولاً کمی خام هستند یا از دست‌بند بازی می‌کنند.

تعارف بزرگ

او با نحوه بازی‌اش مرا به یاد باستین شواین‌اشتایگر جوان می‌اندازد و به نظر می‌رسد همیشه تصمیمات درستی می‌گیرد. او آینده بسیار روشنی دارد.»

قهرمانی هشت بار بوندسلیگا و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ، انرژی و توانایی این آلمانی در نقش آفرینی در هر نقش هافبک، او را به یک فوق ستاره جهانی تبدیل کرد.

با این حال، زمانی که او در منچستر به زمین آمد، پاهای او جا افتاده بود، اما او همچنان یک جام حذفی را با شیاطین سرخ فتح کرد و از طرفداران پرشور باشگاه باقی ماند.

مقایسه ماینو با چنین افسانه‌ای نشان می‌دهد که باشگاه چه چشم‌اندازی در دست دارد و آنها ناامید هستند که او را در باشگاه نگه دارند و مذاکرات در مورد تمدید قرارداد ادامه دارد.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/09/kobbie-mainoo-reminds-me-of-bastian-schweinsteiger-wayne-rooney-277269/ منبع: