کوبی ماینو نشان می دهد که چرا اریک تن هاگ می تواند در فصل دوم به او اعتماد کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

او می تواند در پنجره نقل و انتقالات پول زیادی برای باشگاه پس انداز کند اگر به همین روند ادامه دهد.

ملی پوش زیر 19 ساله انگلیس فصل گذشته پس از تحت تأثیر قرار دادن سرمربی تیم اریک تن هاگ در تمرین، سه بازی برای تیم اصلی انجام داد.

هر دو گل در نیمه دوم به ثمر رسید که یک یازده کامل متشکل از ستاره های آکادمی را به نمایش گذاشت. گل ها توسط نوام امران و جو هوگیل به ثمر رسید.

جالب است که ببینیم این فصل چگونه برای یک جوان با رتبه بالا شکل می گیرد.

https://thepeoplesperson.com/2023/07/12/kobbie-mainoo-shows-why-erik-ten-hag-can-trust-him-in-his-second-season-266565/ منبع:

به نظر می رسید این بازیکن 18 ساله همیشه یک ثانیه اضافی در زمان مالکیت توپ داشته باشد و از همان جایی که فصل گذشته بازی را متوقف کرده بود، ادامه داد.

بسیاری از فارغ التحصیلان آکادمی چشمگیر بودند، گاهی اوقات متخصصان ارشد خود را تحت الشعاع قرار می دادند، اما یکی از آنها در میان بقیه برجسته بود.

ماینو در برابر لیدز تاثیرگذار است

شایعات نقل و انتقالات حاکی از آن است که تن هاگ به دنبال یک هافبک دفاعی اضافی در صورت خروج افرادی مانند فرد و اسکات مک تومینای است.

ماینو می‌تواند برای تن هاگ معاون کامل خط میانی باشد

سوفیان امرابات به شدت با یک انتقال مرتبط بوده است، اما بر اساس شواهد فعلی و بر اساس فصل گذشته، به نظر می رسد بازیکن آکادمی یونایتد کاملاً با این نقش هماهنگ است.


منچستریونایتد روز چهارشنبه با پیروزی 2-0 مقابل لیدز یونایتد، رقابت های پیش فصل خود را در اسلو آغاز کرد.

تنها چیزی که در سن اوست و با توجه به پتانسیل‌هایش، آیا یونایتد می‌خواهد به جای بازی‌های منظم، احتمالاً به صورت قرضی، او را روی نیمکت نگه دارد؟

کوبی ماینو به عنوان عمیق ترین هافبک شروع کرد و تماشای آن لذت بخش بود. پاس او واضح بود و به راحتی از پرس حریف فرار کرد.

او می تواند زمانی که سرمربی تصمیم می گیرد به کازمیرو استراحت دهد یا زمانی که تصمیم می گیرد بسته هافبک خود را بچرخاند، یک معاون توانا است.

در آغاز فصل، زیدان اقبال از او جلوتر بود، اما زمانی که فصل به پایان رسید، ماینو آنقدر جلوتر بود که سرمربی در نهایت اقبال را فروخت.