کورتوا: من اینطور فکر نمی کنم. ما همه ثروتمندان را حذف کردیم

کورتوا ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی و یک چهارم نهایی دو تیم متمول پی اس جی و چلسی را حذف کردیم و امشب یک تیم ثروتمند دیگر را حذف کردیم. کاری که ما امشب انجام دادیم شگفت انگیز بود زیرا تا آخرین لحظه ناک اوت شدیم.

تیبو کورتوا به سختی توانست توضیح دهد که تیمش در اواخر بازی مقابل سیتی چه کرد.


سرویس خبر شماره: 1822753 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 02:33 |
19,324 امتیاز خبر|

0نظرات

نهایی:“بازی واقعی در فینال برای بردن است و همیشه برای پیروزی وارد زمین می‌شود. ما و لیورپول بسیار با انگیزه هستیم و بازی جذابی خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب توانست با برتری 3-1 مقابل سیتی در 120 دقیقه به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. رودریگو گوئز با دو گل دقایق 90 و 91 بازی را به گل تبدیل کرد و باعث وقت اضافه شد سپس کریم بنزما گل سوم را به ثمر رساند. 7 ژوئن در پاریس، رئال باید به مصاف لیورپول برود.

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، پس از بازی گفت:“هیچ راهی برای توضیح رئال مادرید وجود ندارد. قبل از گل تساوی رودریگو، مندی توپ را از خط خارج کرد و ما را در بازی نگه داشت. سپس توانستیم دو گل به ثمر برسانیم زیرا عملاً یک تیم مرده بودیم. واقعیت این است که ما یک تیم را هدر دادیم. موقعیت های زیادی جلوی دروازه داشتیم، اما با حمایت هوادارانی که هرگز ناامید نشدند، به بازی برگشتیم.”