کومان: بارسا در زمان بارتومئو بهترین شرایط را داشت

کومان از جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسا دفاع کرد و گفت که هنوز رابطه خوبی با او دارد. این بارتومئو بود که کومان را در دوران ریاستش بر این باشگاه به عنوان سرمربی استخدام کرد. سرمربی هلندی در این گفتگوی کوتاه گفت که بارتومئو در دوران ریاست خود بسیار عالی بود و باشگاه را در سطح عالی مدیریت کرد.

سرمربی سابق بارسا در این باره گفت: “من همیشه رابطه خوبی با بارتومئو داشتم. فکر می کنم او رئیس بسیار خوبی برای باشگاه بود. او تکالیف خود را به خوبی انجام داد اما نتوانست جامی را کسب کند. نمی دانم در سال های اخیر چه اتفاقی افتاده است، اما باشگاه «اکنون با مشکلات مالی مواجه است. در زمان بارتومئو، بارسا در بالاترین سطح قرار داشت.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا در گفت و گو با رسانه های اسپانیایی به دفاع از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق این باشگاه که او را به عنوان مربی استخدام کرده بود، آمد و گفت که آبی اناری ها در کنار او هستند. بهترین سطح ممکن کومان همچنین از انتقال احتمالی روبرت لواندوفسکی به بارسا دفاع کرد و این انتقال را تصمیم درستی دانست.

سرمربی سابق بارسا همچنین از سیاست نقل و انتقالات بارسا در تابستان امسال به ویژه تلاش برای جذب رابرت لواندوفسکی حمایت کرد و گفت: “بارسا همیشه باید سعی کند بهترین ها را به خدمت بگیرد. باشگاهی که می خواهد در بالاترین سطح رقابت کند این است که بهترین ها را به خدمت بگیرد و خودداری کند. از فروش بازیکنان درجه یک».



مجله اخبار فوتبال خارجی

کومان در مورد خوان لاپورتا، رئیس فعلی باشگاه، مثبت صحبت کرد و در پاسخ به سوالاتی درباره او گفت: “من بهترین ها را برای بارسا می خواهم و بنابراین می خواهم لاپورتا موفق شود.”

باشگاه بارسلونا امروز یک برنامه خیریه به نام جام کومان برگزار کرد. برنامه ای برای جمع آوری کمک های مالی برای بنیاد یوهان کرایف در زمین گلف سنت استیو در بارسلون برگزار شد. رونالد کومان که این برنامه به نام او نامگذاری شد، در حاشیه این برنامه با رسانه ها صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1832604
17 جولای 1401 ساعت 18:00
2.3 هزار |

دهنقطه نظر

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا در مصاحبه با رسانه های اسپانیایی از بارتومئو، رئیس سابق باشگاه حمایت کرد و گفت که انتقال لواندوفسکی به بارسا حرکت درستی بود.