کوناته و ترنت در حالی که دیاز درباره انتقال صحبت می کند جایزه یورو را دریافت می کنند – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

ابراهیما کوناته و ترنت الکساندر آرنولد هر دو در آستانه یورو 2024 تقویت شده اند، در حالی که لوئیس دیاز درباره آینده خود در لیورپول صحبت کرده است.

Konate جایزه یورو 2024 را دریافت کرد

فرانسه مسلماً به عنوان بازیکن مورد علاقه به یورو می رود، حداقل به دلیل وجود انبوهی از مدافعان مرکزی با کیفیت بالا که در اختیار دارند.

کوناته یکی از این چهره‌ها است و به نظر می‌رسد که او می‌تواند برای Les Bleus قبل از بازی افتتاحیه آنها برابر اتریش در دوشنبه آینده شروع کند.

مطابق با لا پاریسینمدافع لیورپول جلوتر از ویلیام سالیبا از آرسنال و با دایوت اوپامکانو از بایرن مونیخ در خط دفاعی بازی خواهد کرد.

این یک نمایش بزرگ ایمان از دیدیه دشان است، به خصوص که کوناته در پایان فصل جای خود را به ژارل کوانسا از دست داد.

6 چیز دیگر امروز: ترنت برای شروع و دیاز آخرین

ترنت الکساندر-آرنولد گل خود را در برابر بوسنی و هرزگوین جشن می گیرد (مایک اجرتون / پی سی)ترنت الکساندر-آرنولد گل خود را در برابر بوسنی و هرزگوین جشن می گیرد (مایک اجرتون / پی سی)

  • لوئیس دیاز او به ادعاهایی مبنی بر اینکه می تواند تابستان امسال به بارسلونا یا پاری سن ژرمن بپیوندد، پاسخ داد و گفت: “من در لیورپول خیلی خوشحالم” – خبر خوب!
  • برنامه های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ نشان می دهد که لیورپول هدف شایعه ای است لوی کولویل ممکن است در تابستان امسال از چلسی در دسترس باشد
  • PGMOL یک تغییر اساسی را اعلام کرده اند، با بازیکنان سابق که به سرعت در مشاغل داوری ردیابی می شوند – حداقل آنها بازی را انجام داده اند!
  • مو صلاح در روز دوشنبه در تساوی 1-1 مصر مقابل گینه بیسائو یک گل تساوی خیره کننده را برای مصر به ثمر رساند – البته این مدل موی جدید کمی به آن عادت می کند!
  • قهرمان سابق لیورپول فرناندو تورس مسیر دقیق ژابی آلونسو در مدیریت را دنبال می کند و به عنوان سرمربی اتلتیکو مادرید B تایید می شود.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: لوئیس دیاز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: لوئیس دیاز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • لیورپول قصد ندارد دیاز را در تابستان امسال بفروشد فابریزیو رومانو. این، همراه با موارد فوق، نشان می دهد که او به جایی نمی رسد!
  • یان کرومکمپ، مدافع سابق قرمزها اعتراف کرد که هنوز برای باشگاه جایگاهی در قلب خود دارد و آنها را “یکی از زیباترین” های جهان می نامد.امروپ فریسلان)
  • کانر بردلی پذیرفته است که “تمام رویاهای من در 12 ماه گذشته محقق شد” اما اکنون به دنبال فصل آینده است (LFC)

چت دیگر از جای دیگر

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: رایان گراونبرچ، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: رایان گراونبرچ، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • گفته می شود که هدف نقل و انتقالات لیورپول، تیون کوپمینرز، همراه با فرنکی دی یونگ، یورو را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد. ضربه بزرگی برای هلند است، اما آیا می تواند به رایان گراونبرچ فرصت درخشش بدهد؟ (در اورنج)
  • طبق گزارشات منچستریونایتد جاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در تابستان امسال به عنوان یک هدف اولویت دار می بیند و آرسنال و آث میلان نیز در ترکیب (اسکای ایتالیا) هستند.
  • گرت ساوتگیت اعتراف کرده است که در صورت عدم قهرمانی در یورو، ممکن است از سرمربیگری انگلیس کناره گیری کند – آیا او می تواند به اولدترافورد محدود شود؟ (اسکای اسپورت)

آنچه باید بخوانید

این یک فصل موفقیت آمیز برای Quansah بود و آخرین بررسی فصل ما بر روی این بازیکن 21 ساله متمرکز است و جوانا دورکان کمپین او را ارزیابی می کند.

خواندن: ابهام در لیگ یک به اولین انتخاب در لیورپول – افزایش شهاب سنگی برای جارل کوانسا

مسابقه شب

دیوگو جوتا، پرتغالدیوگو جوتا، پرتغال

مسابقه شب است پرتغال – جمهوری ایرلند (19:45 به وقت صبح)، در حالی که دیوگو جوتا در مقابل کائویمهین کلهر قرار می گیرد.

جوتا در هفته‌های آتی در حمله به پرتغال که در آن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس و رافائل لیائو نیز حضور دارند، ناامید خواهد شد تا ارزش خود را ثابت کند.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/konate-trent-get-euros-nod-as-diaz-talks-transfer-latest-liverpool-fc-news/ منبع: