کونته: با این بازیکنان انتظار قهرمانی نداشته باشید


سرویس خبر شماره: 1862450
12 ژانویه 1401 @ 10:53 ق.ظ |
6.6 هزار |

2نقطه نظر

سرمربی ایتالیایی با اشاره به بازیکنانی که در اختیار دارد گفت: برای قهرمانی به 14 یا 15 بازیکن قوی با کیفیت و بازیکنان جوان آماده برای پیشرفت نیاز داریم. 70 متر برای رسیدن به سطح قهرمانی، نه در سطح فعلی.”
وی با انتقاد از توقعات بالای تاتنهام افزود: مردم فکر می کنند که شما می آیید و قهرمان می شوید، این برای تیمی است که در گذشته به قهرمانی عادت کرده است، اما اگر اینطور نیست، باید آن شرایط را ایجاد کنید و نیاز دارید. زمان و صبر برای آن. “من هواداران را درک می کنم، اما این واقعیت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باخت تاتنهام برابر استون ویلا در این هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس انتقادات گسترده ای را نسبت به عملکرد آن تیم و کونته به همراه داشته است.
با این شکست از رده چهارم سقوط کرد و منچستریونایتد اکنون با دو امتیاز صعود و یک امتیاز از این تیم بالاتر است و اختلاف تاتنهام و آرسنال به 13 امتیاز رسیده است.
کونته در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر از دست دادن شانس تیمش برای قهرمانی گفت: به خوبی به خاطر دارم که در تابستان مردم ما را مدعی خطاب کردند و از نظر من این دیوانگی بود. مدعی بودن و خواستن. برای مبارزه برای قهرمانی، به یک پایگاه بسیار محکم نیاز دارید.

1785006

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام معتقد است که قرار دادن تیمش در میان مدعیان لیگ برتر انگلیس دیوانگی است.

کونته: با این بازیکنان انتظار قهرمانی نداشته باشید