کین: ما در 9 مسابقه آینده پیروز خواهیم شد و قهرمان می شویم


سرویس خبر شماره: 2008010
20 مارس 1402 در 4:36 ب.ظ.
952 امتیاز خبر

5نقطه نظر

اما واقع بینانه؛

هری کین معتقد است که آنها باید در هر بازی پیروز شوند و امیدوار است لورکوزن امتیاز بگیرد تا بتواند با بایرن قهرمان بوندسلیگا شود.

کین: ما در 9 مسابقه آینده پیروز خواهیم شد و قهرمان می شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین روز از هفته بیست و پنجم بوندس لیگا، بایرن پس از مدت ها مبارزه با بحران، موفق شد در ورزشگاه آلیانز آرنا خود با نتیجه 8-1 به پیروزی برسد.

هری کین موفق شد چهارمین هت تریک فصل خود را به ثبت برساند و اکنون در 34 بازی 36 گل برای بایرن به ثمر رسانده است. او همچنین سی امین گل خود را در این فصل در بوندس لیگا به ثمر رساند و دو پاس گل برای هم تیمی هایش داد تا دوباره سرشان را برگردانند. او اکنون در مسیر شکستن رکورد روبرت لواندوفسکی با 41 گل قرار دارد که هنوز در بوندسلیگا قابل دستیابی نیست.

1999976

بایرن همچنان پس از لورکوزن در رده دوم قرار دارد و هری کین در وب سایت بوندسلیگا در مورد رقابت قهرمانی صحبت کرد.“من واقع بینانه به این موضوع فکر می کنم. لورکوزن یکی از گزینه های اصلی برای کسب عنوان قهرمانی است. فکر می کنم همه این را می دانند، اما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که فقط بازی های خود را ببریم. هنوز 9 بازی باقی مانده است. ما باید برای پیروزی تلاش کنیم. همه آنها را ببینید و سپس ببینید لورکوزن چه می کند.”

کین ادامه داد: “آنها فصل بسیار خوبی داشتند. ما به آنها اعتبار می دهیم، اما هنوز پایان فصل است و این سخت ترین قسمت است. بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بازی هایمان را ببریم و امیدواریم که آنها چند امتیاز از دست بدهند. ما داریم خوشبین باشیم.”

کین درباره رکوردشکنی با بایرن گفت: “من عاشق بازی با پیراهن بایرن در هر بازی هستم. من از این احساس و بازی برای این باشگاه بزرگ فوتبال لذت می برم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. امیدوارم و البته مطمئناً از 30 گل فراتر می روم. ما فقط باید این گل را انجام دهیم. ما در حال حاضر یک هفته استراحت داریم و سپس تلاش خواهیم کرد تا در بازی هفته آینده پیروز شویم. این انتظارات را برآورده کنید.”

مجله اخبار فوتبال خارجی