کیو بی برایس یانگ تازه کار در کمپ پانترز عالی می شود

فاولر گفت که برایس یانگ با “صاف و کنترل” خود در OTA ها برجسته بوده است و تاکید می کند که در پرتاب پاس های میانی و عمقی دقیق و دقیق بوده است.

به روز رسانی: #پلنگ ها اولین انتخاب کلی QB Bryce Young در حال حاضر تیم را با “Poise” خود تحت تاثیر قرار داده است.

همه اینها نشانه های خوبی برای کارولینا هستند. پلنگ ها تحت مدیریت جدید و رژیم جدید هستند و باید به دنبال این باشند که هرچه زودتر آینده خود را در اختیار داشته باشند.

نقل قولی از فاولر در مورد نمایش یانگ تاکنون:

یانگ برای تصمیم گیری و سطح انرژی مورد تحسین قرار گرفته است.

وقتی با مردم صحبت می‌کنید، کلمه‌ای را که اغلب می‌شنوید، بیان کنید که در کارولینا، تصمیم‌گیری او وقتی در زمین راه می‌رود، هرگز عجولانه به نظر نمی‌رسد، همه چیز بسیار نرم به نظر می‌رسد، انرژی او همیشه خوب است. به من گفته شده که توپ های میانی تا عمقی او چه در هوا و چه در مقابل دفاع بسیار خوب بوده است. او آنها را در نقاط مناسب قرار می‌دهد، درست در بین آن‌ها در فضای کوچکی که شما باید آن را در آن جا دهید.»

هنوز زمان زیادی تا شروع فصل باقی مانده است. OTA زمانی است که تازه کارها پاهای خود را خیس می کنند و بدون شک در مسیر پیشرفت یانگ دست اندازهای جاده ای وجود خواهد داشت. اما بازگشت زودهنگام امیدوارکننده است، و نحوه پیشرفت او ارزش دارد که در طول تابستان به آن توجه داشته باشیم.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید


کارولینا پانترز برای انتخاب شماره یک در درفت NFL 2023 معامله شد و برایس یانگ را به برترین انتخاب تبدیل کردند. محصول آلاباما شجره نامه ای برنده را برای تیمی به ارمغان می آورد که ناامید از یک مدافع حق امتیاز است و ظاهراً او برخی از ویژگی های دانشگاهی خود را با خود به لیگ منتقل می کند.

برایس یانگ در حین OTAهای پانترز در حال نشان دادن آرامش است

کلمه ای که بیش از همه برای توصیف او به کار رفته است “تعادل” است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که یانگ در زمان حضور در آلاباما داشت ترکیبی از خونسردی و تصمیم‌گیری او بود که هر دو به او کمک کرد تا جایزه Heisman را در سال 2021 به دست آورد.



https://sportslens.com/news/report-rookie-qb-bryce-young-is-excelling-at-panthers-camp/ منبع:

در حالی که نزدیکتر به روز پیش نویس واضح تر شد، یانگ به عنوان اولین انتخاب کلی مورد توافق در نظر گرفته نشد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه کوارتربک های دیگری مانند سی جی استرود یا ویل لویس ممکن است در فرآیند ارزیابی از او عبور کرده باشند، و سؤالات جدی در مورد ساختار فیزیکی یانگ و توانایی او در زدن ضربات در NFL وجود داشت.