کی روش، برنامه های تعطیلات من را خراب کن! (تصویر)

او در نیمه اول هت تریک کرد و موقعیت های گلزنی را خلق کرد. ابتدا روی حرکت دیدنی مطهری از سمت راست و پاس طلایی او به وینگر بوشهری، ضربه خود را به سمت دروازه فرستاد که علیرضا حقیقی با شیرجه ای به موقع ضربه قائدی را دفع کرد و مدافعان توپ را دور نگه داشتند.

آخرین رگبار بازیکن بوشهری ارسال تک پاس پشت مدافعان نساجی بود که محبی توپ را به ثمر رساند اما باز هم موقعیت محکم منانه حقیقی مانع از گلزنی استقلالی شد و قیدی ن حتی نتوانست نام خود را به عنوان گلزن در این بازی ثبت کند.

با پایان یافتن مسابقات فوتبال در کشور، مهدی قیدی اکنون روی تعطیلات پیش رو حساب می کند و احتمالا اوقات فراغت و تمرینات خود را نیز تنظیم کرده است. اما قطع این تعطیلات برای همیشه شاید بهترین خبر ممکن برای او باشد به شرطی که دلیل آن دعوت سرمربی پرتغالی برای حضور در تیم ملی باشد.


سرویس خبر شماره: 1851640
12 نوامبر 1401 ساعت 12:26 |
139.4K امتیاز خبر|

69نقطه نظر

ساعت های التهابی برای رسیدن لیدر به تیم ملی

عملکرد خوب گایدی دیر بود اما حالا باید منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی روش بود. کی روشی که او را مسی ایران خطاب کرده بود جز در اولین اردو او را به تیم ملی دعوت نکرد.

باید دید تا چند ساعت آینده اتفاق خاصی رخ می دهد یا آبی ها باید جام جهانی را از خانه تماشا کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تماس سرمربی تیم ملی می تواند اشتباهات باورنکردنی قیدی را در بازی سوپرجام از بین ببرد.

کی روش، برنامه های تعطیلات من را خراب کن!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه امیرارسلان مطهری تک گل این بازی را به ثمر رساند اما مهدی قیدی درخشان ترین بازیکن استقلال در این بازی بود. بازیکنی که در این دیدار چندین بار تا مرز باز شدن دروازه حریف پیش رفت اما با مانع بزرگی به نام علیرضا حقیقی روبرو شد.

شانس دوم باشو می توانست یک گل طلایی به همراه داشته باشد. ضربه او از گوشه محوطه جریمه زده شد و حقیقی با یک پرش دیدنی و مهار تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. موقعیت سوم نیز مانند فرصت اول با شوتی از داخل محوطه جریمه همراه شد که باز هم مانعی برای گلزنی او شد.

در نیمه دوم، حقیقی در نهایت تسلیم ضربات قائدی شد. شوت محکم استقلالی ها از پشت محوطه جریمه از پشت محوطه جریمه عبور کرد اما این بار این تیرک دروازه بود که به پاپا نساجی برخورد کرد و زمان دست به دست هم داد و مانع از گلزنی قائدی شد.

قیدی برخلاف دیدارهای قبلی نمایش درخشانی در کانال چپ آبی ها به نمایش گذاشت و چندین بار با حرکات انفجاری خود پیش رفت تا دروازه قائمشهری ها فرو ریخت. او را می توان بدشانس ترین بازیکن فینال نامید زیرا نمایشی واقعا خیره کننده با کمک تیرک دروازه نتوانست به بوشهری وینگر آبی ها اجازه گلزنی بدهد.