کی روش با سیستم عامل جدید در تهران

این یک روش متفاوت است. مردی که این بار تیم را به تورنمنت نبرد اما از همان لحظه اول با یک حمل بزرگ برای انگلیسی ها جاه طلبی خود را نشان داد. او که در دور قبل جام تا ثانیه های آخر برای غول های اروپایی نفس می شمرد و در آستانه ثبت رویای صعود بود، این بار می خواهد ادامه دهد و به رسالت بزرگ خود دست یابد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با مردی متفاوت روبرو هستیم. کارلوس کی روش امروز شباهتی به کسی که پس از اتمام ماموریتش در تیم ملی و جام ملت های امارات در فرودگاه با شاگردانش خداحافظی کرد، ندارد.

مردی که باز هم در ایران هیچکس نمی تواند توانایی فنی اش را زیر سوال ببرد، اما مطمئناً می داند که احساساتی ترین مردم این قاره برای ارتباط با او به حسن نیت بیشتری نیاز دارند. این روزها چقدر لبخند بر لبان شما نشسته است آقای سی کیو!



مجله اخبار فوتبال داخلی

کی روش که به عنوان یکی از با انضباط ترین مدیران تاریخ فوتبال ایران شناخته می شود، با وجود اعلام اولیه مبنی بر رعایت تمرینات در 15 دقیقه ابتدایی، همچنان تا پایان تمرین خبرنگاران و عکاسان را آزاد گذاشت. حتی آن جمعیت که باعث شد برخی از عکاسان و رسانه ها برای پوشش بهتر پا به چمن بگذارند، با واکنش شدیدی مواجه نشد. قدم زدن روی چمنی که سرمربی پرتغالی در چند نوبت به دلیل حضور مسئولین با تنش مواجه شده بود، تفاوت امروز و گذشته را نشان می دهد.

به گفته سرمربی تیم ملی ایران او رویکردی کاملا متفاوت نسبت به گذشته دارد.

کی روش با سیستم عامل جدید در تهران

کی روش که در دومین تمرین تیم ملی با خبرنگاران صحبت می کرد، فضای تمرین را تا پایان باز گذاشت و این بار حتی خبرنگاران این فرصت را پیدا کردند تا وارد منطقه ای شوند که در دوران سرمربی پرتغالی هرگز به آن نزدیک نشده بودند. . در پایان تمرین، پرتغالی بدون اینکه از نزدیکی خبرنگاران به بازیکنان تیم ملی و حتی خودش عصبانی باشد، حتی با بیان اینکه «تمرین امروز چطور بود! و به گرفتن عکس یادگاری با آنها ادامه داد.


سرویس خبر شماره: 1844115
26 سپتامبر 1401 ساعت 19:00
7.7 هزار |

4نقطه نظر

مثل یک دیپلمات با لبخند

در شرایطی که همه منتظر اعلام اسامی تیم ملی بودند، این بار بازیکنان مورد نظرشان به محض ورود فدراسیون فوتبال به اردو دعوت شدند، برخلاف گذشته که لیست با پیامک و مشخص شد. اعلامیه ها به بازیکنان و همچنان که آنها به جمع آوری ادامه می دهند.

کارلوس کی روش اکنون بازگشته است و در تیمی که نگران حذف است، روی نیمکت نخواهد بود. او هدایت تیمی را برعهده گرفته است که در یکی از سخت ترین شرایط جواز حضور در جام جهانی قطر را دریافت کرده است و کمتر از دو ماه دیگر باید برای رویارویی با قدرت های بزرگ فوتبال اروپا (انگلیس و ولز) آماده شود. و همچنین در آمریکا.

شاید پرداختن به چالش هایی که پرتغالی در دوران سرمربیگری قبلی خود روی نیمکت تیم ملی با آن روبرو بود از حوصله این گزارش خارج باشد. مربی ای که علیرغم توانایی فنی بالایی که دارد، هرگز رابطه کامل و گسترده ای با رسانه ها و همه اهالی فوتبال برقرار نکرده است و این شاید برای مردی که یکی از طولانی ترین دوران تمرین را روی نیمکت ایران گذرانده، عجیب باشد.

اما آنچه خود را متفاوت نشان می دهد، خودش است; کارلوس کی روش.
مردی که به محض حضور مجدد روی پله های فرودگاه امام خمینی (ره) با لبخند وارد ایران شد.

میراث او نیز دست نخورده و شاید بالغ شده است. از مهدی طارمی که رویای صعود یک پله ای را کنار زد، حالا مهاجمی دارد که حتی برای غول های اروپایی هم مهره ترسناکی به حساب می آید و می تواند یکی از بهترین گل های لیگ را به ثمر برساند. قهرمان اروپا در فصل گذشته . بیرانوند، جهانبخش، قلی زاده، سردار آزمون، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی و… مانند شاگردان سابقش اکنون در اوج آمادگی و انگیزه جام جهانی قطر هستند.

او در همین تمرین اعلام کرد که سعی می کند در فضای بهتری با آنها صحبت کند و جالب اینکه در روز دوم تمرین، تغییر ساعت برنامه ریزی کرد تا اصحاب رسانه در شرایط بهتری در تمرین حضور پیدا کنند. وضعیت آب و هوا

برخورد او در اولین تمرین تیم ملی نیز متفاوت بود. با سلام و عرض پوزش بابت شرایط خاص محل تمرین که ممکن است باعث اختلال در کار آنها شده باشد. حواس تان باشد، کی روش از ازدحام باورنکردنی خبرنگاران، خبرنگاران و عکاسان گله نکرد و بیشتر دغدغه هایش متوجه طیف مخالف بود.