کی روش: برای تفریح ​​به قطر می رویم

کارلوس کی روش در پایان از شرایط آماده سازی تیم ملی انتقاد کرد.

کی روش: برای تفریح ​​به قطر می رویم

کی روش در خصوص جلساتی که با مهدی تاج درباره تیم ملی داشت، گفت: همچنان با آقایان تاج و نبی جلسات داریم. ما در این جلسات به همه مسائل به ویژه جزئیات توجه می کنیم. همانطور که می دانید، من فردی جزئیات هستم و دوست دارم جزئیات به درستی انجام شود. ما همه مسائل را از نظر لجستیک، تامین، پزشکی، آنالیز دنبال می کنیم. همانطور که دیروز دیدید یکی از همکارانم برونو شروع به کار کرد. آقای مارکار هم به ما ملحق خواهد شد. آنها با توجه به اینکه به آنها نزدیک بودند و ما از کمک آنها استفاده می کنیم، تیم ملی آمریکا را برای ما آنالیز کردند. تا جایی که من می دانم، همه چیز خوب پیش می رود و ما آماده خواهیم بود.


سرویس خبر شماره: 1852653
18 نوامبر 1401 ساعت 12:03 |
672

0نقطه نظر

ما نیمی از تیم را نداریم، اما آماده خواهیم بود

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت لباس تیم ملی راضی است، پاسخ داد: بله. با فدراسیون و تولیدکننده لباس جلسه داشتم و همه چیز خوب است.

وی در پایان گفت: در پایان درباره آمادگی تیم ملی بگویم که شرایط مناسبی برای آمادگی است؟ نه آیا این بهترین آماده سازی است؟ نه اما این یک دید واقع بینانه بود که همه چیز را برای ما ممکن کند. کاری که ما سعی کردیم انجام دهیم این بود که خط مقدم خود را پوشش دهیم. حالا وقت آن است که به بازی و تفریح ​​بروید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه چه زمانی لیست نهایی را اعلام می کند، گفت: البته طبیعی است و تیم های ملی مختلف به دلیل مشغله کاری بیشتر بازیکنانشان فهرست را اعلام کرده اند. مثلا بازیکنان برزیلی در خارج از کشور بازی می کنند. قطر، عربستان سعودی و ولز به طور کامل در اردو حضور دارند. شرایط ما متفاوت است. نصف تیم داریم و نیمی از تیم نیست. بنابراین شرایط مختلف باعث می شود راه حل های متفاوتی داشته باشید. به همین دلیل راه حل ما متفاوت است و سعی می کنیم مشکلات را دنبال کنیم تا هرچه بهتر خودمان را آماده کنیم.

کی روش به تشریح وضعیت سردار آزمون و بقیه لژیونرهای تیم ملی پرداخت و گفت: همانطور که قبلا هم گفتم سردار آزمون در باشگاه خود به کار خود ادامه می دهد. کاملا تحت کنترل بایر لورکوزن است. البته ما پیگیر مسائل هستیم. یک نفر از تیم شخصی من با سردار آنجاست و مسائل را پیگیری می کند. برخی از بازیکنان ما مانند مهدی طارمی و میلاد محمدی بازی می کنند. اما برخی بازیکنان مثل علیرضا جهانبخش و سامان قدوس متاسفانه بازی نمی کنند. به همین دلیل دستیارانم مانند میکائیل، برونو و میکو را از کادر شخصی ام فرستادم تا نزدیک بازیکنان باشند تا تمرینات روحی، بدنی و تاکتیکی انجام دهند و به بازیکنان کمک کنند. از آنجایی که بازیکنان در باشگاه خود هستند، آنها را زیر نظر داریم تا در بهترین شرایط باشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، کارلوس کی روش پس از گذشت نزدیک به یک هفته ترجیح داد مقابل خبرنگاران قرار بگیرد و درباره شرایط بازیکنان و تیم ملی صحبت کند. وی در ابتدا شرایط را برای تیم ملی مناسب دانست و درباره دیدار مقابل نیکاراگوئه گفت: روز کاری برای ما خواهد بود. بازی تونس و نیکاراگوئه برای ما یک بازی تدارکاتی خواهد بود. این بخشی از برنامه تمرینی ما است و همانطور که می دانید در تهران بازیکن زیادی نداریم و من با گروهی از بازیکنان جوان کار می کنم که فکر می کنم آینده فوتبال ایران خواهند بود. آینده فوتبال ایران در جام جهانی 2026 بازی با تونس مانند نیکاراگوئه تدارکاتی ما خواهد بود. همانطور که می دانید اکثر بازیکنان بازی نمی کنند و این یک برنامه تمرینی برای ما خواهد بود. ما 10 بازیکن بزرگسال می آوریم و مهمترین چیز برای ما این است که به این 10 نفر فرصت بازی فردا بدهیم.