کی روش هرگز به دست بیرانوند نرسید (تصویر)

کی روش استنلی پیش از یونس شاکری در ترکیب اصلی گل گهر قرار گرفت و امیر قلانوی در این دیدار روی توانایی های این مهاجم بزرگ برزیلی حساب ویژه ای باز کرده بود اما عملکرد خط دفاعی پرسپولیس به گونه ای بود که او اجازه نداد. تیم میزبان برای ایجاد یک موقعیت خاص. و مهم نیست که او چقدر از کناره ها اعزام شد، یا مدافعان سرخ پوست ضربه اول را زدند، یا دست های دراز شده علیرضا بیرانوند، همه مهاجمان حریف، از جمله استانلی کی روش، را ناامید کرد تا توپ را لمس کنند.
البته نقش بیرانوند در شکست گل فصل، مهار پنالتی و واکنش هایش به پاس ها و موقعیت های حریف نبود. این مدافع باتجربه همیشه با بازیکنان تیمش صحبت می کرد. گاهی آنها را تشویق می کرد و گاهی حتی برای شرکت در کار تیمی و تاکتیک های تیمی آنها را فریاد می زد.
پرسپولیس یکی از مهم ترین بازی های فصل را با موفقیت پشت سر گذاشت و نقش مدافع 197 سانتی متری این تیم در کسب این پیروزی چشمگیر بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد بیرانوند مقابل گلگهر به قدری ارزشمند بود که یحیی گل محمدی پس از بیان اولین صحبت هایش در نشست خبری پس از پایان بازی، شروع به تمجید از مدافع تیمش و نقش او در پیروزی 2-0 کرد. آن را بسیار مهم کرد.
هنوز بازی گرم نشده بود که اعلام پنالتی توسط داور باعث شد تا گلزنان در خانه روحیه خوبی به دست بیاورند اما بیرانوند که پیش از این با واکنش های خود خاطرات تلخی را برای یاران امیر قالانی رقم زده بود، دوباره به کابوس تشخیص جهت گیری تبدیل شد. پورعلی تیمش را به بازی بازگرداند.

1787174
در این صحنه دو مدافع پرسپولیس و مرتضی تبریزی نظاره گر دوئل بیرانوند و کی روش هستند که با پیروزی نه چندان سخت مدافع ملی پوش پرسپولیس به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1862386
11 ژانویه 1401 @ 7:20 ب.ظ
6.5 هزار |

7نقطه نظر

علیرضا بیرانوند ستاره تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر قرار گرفت و در این بازی تیمش را رهبری کرد.

کی روش هرگز به دست بیرانوند نرسید (تصویر)