کی یر: بعید بود که اینطور از ساسولو دفاع کنم

در پایان این بازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، کی یر از خوشحالی خود برای بازگشت به میادین فوتبال صحبت کرد اما گفت که نتیجه این بازی و تاکتیک های ساسولو برای رسیدن به این امر قابل قبول نیست.

سیمون کی یر که پس از ماه ها مصدومیت در بازی امشب میلان و ساسولو به زمین بازگشت. او می گوید که از تاکتیک ساسولو برای به تساوی کشاندن بازی شگفت زده شده است.

کی یر: بعید بود که اینطور از ساسولو دفاع کنم

پس از 9 ماه به مزارع برگردید
دویست و هفتاد روز زمان زیادی است. پس از یک دوره طولانی کار سخت، خوشحالم که امروز به زمین بازی برگشتم و به تیمم کمک کردم. امروز شرایط خوبی داشتم و مشکل جسمی نداشتم. من خواهان تعویض مربی شدم چون نمی خواستم ریسک کنم.

درباره تساوی مقابل ساسولو
ما باید پیروز می شدیم چون بهتر از آنها کار کردیم. من از دیدن اینگونه بازی ساسولو متعجب شدم. یازده نفر در میدان خود جمع شده بودند و دفاع اتوبوسی را در دستور کار قرار داده بودند. در ضربات آخر ضعیف بودیم و باید روی آن کار کنیم. شما باید در خواندن بازی بهتر کار کنید و بهتر از آن جریان بازی را مدیریت کنید. باید مثل فصل قبل تشنه موفقیت باشی و با همین روحیه بازی کنی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیمون کی یر ستاره کهنه کار دانمارکی امشب برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن میلان به میدان رفت. او که از دسامبر گذشته مصدوم شده بود، در جریان دیدار مقابل ساسولو به درخواست استفانو پیولی وارد زمین شد تا دوباره با پیراهن روسونری دیده شود.


سرویس خبر شماره: 1841263
سپتامبر 08, 1401 در 23:45
نمایش 3K |

1نقطه نظر