گاردین: ما تیم های قوی تر از Iron Foundry را شکست دادیم


سرویس خبر شماره: 2015941
1 اردیبهشت 1403 ساعت 20:39 |
131 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ناهماهنگی در اجرای قوانین مردم را آزار می دهد

سرمربی آلومینیوم اراک می گوید بازیکنان این تیم آماده ارائه یک بازی خوب و دوستانه برای مردم و تماشاگران هستند.

گاردین: ما تیم های قوی تر از Iron Foundry را شکست دادیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجید مختارکار مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به پیشرفت هایی که تیم ما در مدت اخیر انجام داده و اتفاقاتی که رخ داده است، وضعیت خوبی دارند.” با توجه به تمرینات و برنامه ریزی سرمربی محترم تیم، بچه ها آماده ارائه یک بازی خوب و دوستانه به مردم و تماشاگران هستند.

وی توضیح داد که چرا آلومینیوم نتوانست نتایج فصل اول خود را در نیم فصل دوم تکرار کند و تنها دو پیروزی به دست آورد.: با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد، هر کدام از این اتفاقات می توانست به تنهایی روی یک تیم تاثیر بگذارد، با درایت آقای حسینی همه این چالش ها را پشت سر گذاشتیم. ما در ابتدای فصل خیلی از بازیکنان را از دست دادیم چون با مربی قبلی به تیم دیگری رفتند. محدودیت سهمیه بازیکنان بزرگسال در سال جاری اجرایی شد و هر تیم تنها توانست 19 بازیکن ثبت نام کند. تمام برنامه ریزی ما این بود که بتوان تیم را در میانه فصل ترمیم کرد، اما به دلیل مسائلی که پیش آمد و پنجره تیم بسته شد، این اتفاق نیفتاد. چند بازیکن خوبمان مثل آقایان تبریزی و شریفات را به دلیل پارگی شدید رباط صلیبی از دست دادیم.

او ادامه داد: کاپیتان تیم ما آقای فخرالدینی که بازیکن تاثیرگذاری بود به دلیل مشکلات شخصی از تیم جدا شد. فکر می کنم هر کدام از این چالش ها برای هر تیمی می تواند سخت باشد، اما معتقدم با درایت سرمربی تیم آلومینیوم اراک، اتحاد، همدلی و احترامی که در گروه و گروه وجود دارد، از جمله اتحاد بین بازیکنان، هواداران و کادر فنی توانستیم بر همه این چالش ها غلبه کنیم. به نظرم نتایج تیم ما خیلی خوب بود و همه کسانی که فوتبال دوست بودند از نظر فنی به تیم آلومینیوم احترام می گذارند. باید گفت که چالش های بزرگی از جمله اشتباهات آشکار داوران را تجربه کردیم که در نتایج تاثیرگذار بود و رئیس کمیته داوران نیز آن را تایید کرد. برخی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. اما فکر می کنم روند و شرایط تیم بسیار خوب و مناسب است و انشالله بازیکنان به لطف کیفیت خود این مشکل را در بازی فردا نشان خواهند داد.

2013115

سرمربی ایرالکو درباره انتشار بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلومینیوم در دو دیدار خانگی و خارج از خانه مقابل استقلال گفت که این تیم از قضاوت متضرر شده است.: داوران گروه بسیار خوبی هستند، با این حال یک سری اتفاقات و خطاها در طول مسابقه رخ می دهد. الان برای برخی تیم ها این اشتباهات بیش از یک بار در فصل اتفاق می افتد. سالی را به یاد دارم که در نیم فصل به ذوب آهن رسیدیم و آن تیم شرایط خوبی نداشت. اشتباهات داوری زیادی داشتیم و این دقیقاً همان اتفاقی بود که برای ما در اراک افتاد. ما به عنوان افرادی که در فوتبال کار می کنیم، موظفیم به قانون احترام بگذاریم. ما به هر آنچه قانونگذار گفته است احترام می گذاریم، اما تنها خواسته ما به عنوان یکی از اعضای جامعه فوتبال این است که این عدالت و این قوانین یکسان اجرا شود.. اگر سرمربی تیم ما بلافاصله به دلیل مصاحبه محروم شود، این قوانین باید به طور مساوی برای سایر افراد صادر شود. همه ما تابع قانون هستیم اما این تفاوت و ناهماهنگی در اجرای قوانین گاهی باعث آزار مردم می شود وگرنه چیز دیگری نیست و موظف به رعایت قوانین و ارکان ورزش هستیم.

وی همچنین توضیحاتی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا ارائه کرد.: در حال حاضر تعدادی مصدوم داشتیم که خدا را شکر وضعیت آنها بهتر شده و در بازی فردا حضور خواهند داشت. هیچ بازیکن محرومی هم نداریم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا آلومینیوم در بازی فردا تنها به یک امتیاز بسنده می کند یا به دنبال پیروزی هستند؟: فکر نمی کنم امسال در هیچ بازی لیگ به تساوی بازی کرده باشیم. مطمئن باشید در اصفهان فقط یک امتیاز ارزش دارد. ذوب آهن تیم بسیار بزرگی است اما مقابل تیم هایی که شرایطشان در جدول بالاتر از ذوب آهن است فوتبال خوب و قابل قبولی ارائه دادیم و در نقش جهان سپاهان را شکست دادیم. ممکن است آلومینیوم چند مجموعه از دست داده باشد، اما کیفیت ما همیشه قابل احترام و مستحکم بوده است.

در پایان کار، او پرسید که آیا آلومینیوم به دنبال افزایش رتبه در مقایسه با سنگ آهن است یا خیر.: نگاه باشگاه، هواداران، بازیکنان و هم تیمی ها این است که بر اساس کیفیت و تلاشی که انجام شد امتیاز جمع آوری نکردیم و مستحق بیشتر بودیم. امیدوارم در هفت بازی آینده این اتفاق بیفتد و تیم ما جایگاه خوبی کسب کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی