گالیته: امباپه و نیمار بسیار هماهنگ هستند

آخرین صحبت گالیته درباره شایعات اخیر درباره اشکرینیار بود که برخی منابع از قرارداد نهایی او با پاریس خبر می دهند. سرمربی پی اس جی با استقبال از این انتقال گفت: نمی دانم اشکرینیار تابستان می آید یا زمستان. او بازیکنی است که مدت ها به دنبالش بودیم و فکر می کردیم آخرین بار او را به خدمت بگیریم. تابستان، اما این اتفاق نیفتاد.»

1794603



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1866447
04 فوریه 1401 در 08:10
8.5 هزار |

0نقطه نظر

باید در زمستان یک مهاجم جذب کنیم

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه تیمش نیاز به جذب مهاجم دارد، خاطرنشان کرد: هنوز نقل و انتقالات زمستانی به پایان نرسیده است، در حال حاضر در شرایط خاصی به سر می بریم و حداقل یک بازیکن هجومی با ویژگی می خواهیم که افراد مختلف را برای پرکردن پست جذب کند. از پابلو سارابیا». جای خالی.”

سرمربی پاریسی ها تاکید کرده که تیمش باید حداقل یک مهاجم در بازار نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

گالیته: امباپه و نیمار بسیار هماهنگ هستند

سرمربی پاری سن ژرمن در مورد استفاده از بازیکنان سرشناس تیمش مقابل حریف ناشناخته گفت: در مجموع بازی خوبی بود و بچه ها با جدیت تمام به احترام حریف و کسانی که در مسابقه من حضور داشتند آن را پشت سر گذاشتند. “من یک تیم رقابتی تشکیل داده بودم. بازی جالبی بود اما در هفته های آینده با حریفانی روبرو خواهیم شد که خیلی بهتر هستند و باید تمرکز داشته باشیم.»

سرمربی پاریس دوباره به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و گفت: “هیچ فکری برای بیرون بردن زودهنگام او وجود نداشت. امباپه نیز مانند نیمار باید تا حد امکان بازی کند. بحث در مورد رکوردهایی است که او در ذهن دارد.” و او می خواهد به آنها نزدیکتر شوید امباپه بعد از مارکینیوس کاپیتان دوم ماست.

او بر هماهنگی نیمار و امباپه در این بازی تاکید کرد: “احساس می کردم آنها باید با هم بازی کنند. بین دو نیمه با نیمار صحبت کردم تا مطمئن شوم برای بازی دوم آماده است. نیمه مهم این بود که اینها دو نفر در آنها توانستند بازی خوبی را با هم انجام دهند. نیمار و امباپه بسیار هماهنگ هستند و صحنه های جذابی خلق می کنند.”

1794602

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه مشکلی نداشت و عصر با گل امباپه موفق شد با نتیجه 7 بر صفر از سد پی د کسل بگذرد. پس از این پیروزی آسان، کریستوف گالت اعلام کرد: «می دانستیم که حریف بسیار فشرده بازی می کند و در شروع بازی انرژی زیادی صرف می کند تا گل نخورد. زمان زیادی طول کشید تا بر بازی مسلط شویم و موقعیت‌سازی کنیم. “

گوتیه با تاکید بر اینکه هدف تیمش قهرمانی در جام حذفی است، افزود: برای قهرمانی در جام حذفی باید تمام حریفان خود را شکست دهید. .