گامی برای نهایی شدن اولین خرید خارجی سپاهان

نکته قابل توجه در مورد کامسوبا این است که با وجود اینکه این بازیکن متولد بوروندی است، دارای پاسپورت استرالیایی است و در واقع سهمیه آسیایی سپاهان را تکمیل می کند و همچنان می توانند با سه بازیکن خارجی دیگر از هر ملیتی غیر از مورایس، قرارداد ببندند.
کامبوسا 27 ساله که فوتبال خود را به طور رسمی از سال 2012 در استرالیا آغاز کرد، در سال های اخیر برای ملبورن ویکتوری و اف سی سیدنی بازی کرده است. او از سال 2019 تا 2012 در ملبورن ویکتوری عضویت داشت و توانست در 61 بازی 6 گل به ثمر برساند و اف سی سیدنی در 17 بازی 3 بار گلزنی کرد. البته آمار گلزنی او در تیم های قبلی اش مانند آوندیل و آدلاید رایدرز نیز مهم است.
سپاهان فردای آن روز برای اردوی ده روزه راهی ترکیه می شود و قرار است این بازیکن به تمرینات این تیم در ترکیه ملحق شود و حضورش در اردوی مورایس به صورت رسمی اعلام شود.

البته در مورد کامسوبا نیز باید به این نکته اشاره کرد که این وینگر با سران باشگاه سپاهان در خصوص جزییات حضور در اردوی طلای پوشان و در صورت گذراندن موفقیت آمیز تست های پزشکی در ترکیه در صورت گذراندن تست های پزشکی و فنی به توافق رسیده است. پس از مشارکت او اگر خوزه مورایس در تمرینات حضور داشته باشد، قراردادش نهایی خواهد شد.
به غیر از کامسوبا مورایس و دستیارانش، آن ها شرایط چند بازیکن دیگر را نیز از نزدیک زیر نظر دارند تا با ترکیب کامل مدعی قهرمانی در مسابقات حضور پیدا کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الویس کامسوبا با عقد قراردادی رسمی به تیم طلای پوشان اصفهانی پیوست.


سرویس خبر شماره: 1834329
28 تیر 1401 @ 22:29 |
19.7 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

وینگر بوروندی با پاسپورت استرالیایی؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان در پایان فصل با جدایی چند بازیکن کلیدی از جمله سروش رفیعی، سجاد شهبازادزه، گئورگی گلسیانی و دانیال اسماعیلی فر مواجه شد، بنابراین علیرغم جذب میلاد زکی پور، محمد دانشگر و علی نژاد همچنان به این تیم نیاز دارند. برای جذب بازیکنان در چندین پست.
سپاهانی ها که تمرینات خود را زیر نظر مورایس و دستیارانش به مدت دو هفته در باغ فردوس آغاز کرده اند، در 4 پست دفاع میانی، هافبک دفاعی، وینگر و مهاجم و در شرایطی که 4 سهمیه خارجی ها به دنبال بازیکن هستند. این تیم با جدایی کریستوفر کنت اتریشی خسته شده و گولسیانی گرجستانی آزاد شده است، معلوم می شود با الویس کامسوبا متولد بوروندی به توافق رسیده اند و این بازیکن به زودی به عضویت طلای پوشان اصفهانی در می آید. با امضای قرارداد رسمی