گاهی دوست دارید مورینیو را بکشید!

سرژ اوریر، مدافع کناری ویارئال درباره دوران حضورش در تاتنهام زیر نظر ژوزه مورینیو صحبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام بود که از دلخوری سرمربی پرتغالی از سرژ اوریه و اختلاف این دو در رختکن اسپرز با خبر شدیم. حالا سرژ اوریر که با ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، به تمجید از مورینیو پرداخت و گفت که اختلاف یک روزه بین آنها به راحتی حل شده است.

اخراج مورینیو قبل از بازی تاتنهام مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه؟ تصور کنید ما با مورینیو در این فینال پیروز شدیم. شاید مدیریت باشگاه تصمیم دیوانه‌واری گرفته و مدت کوتاهی پس از قهرمانی مورینیو در جام اتحادیه، به مورینیو پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

من و مورینیو یک روز با هم دعوا کردیم، اما داستان درباره یک موضوع تاکتیکی بود. من از تصمیمات مورینیو راضی نبودم و به دفتر او رفتم تا با سرمربی صحبت کنم. می دانستم که می توانم بدون مشکل با او صحبت کنم. چون او دوست دارد بازیکنان صادق باشند البته فردای آن روز مشکل بین ما حل شد، من از اخلاق او خوشم می آید، زیرا مورینیو به حرف شما گوش می دهد و بعد می گوید که چه فکری می کند، گاهی اوقات از مورینیو متنفر است می خواهید او را بکشید، اما بعد شما او را دوست دارم، چون مورینیو یک برنده به دنیا آمده است و من با او همذات پنداری می کنم، مشکلی با مورینیو ندارم.


سرویس خبر شماره: 1821415 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 21:47 |
11,429 امتیاز خبر|

0نظرات

سرژ اوریلی: