گاوها بیشتر از همیشه به ارتباط مجدد با بارسلونا نزدیک تر هستند

قرارداد گاوی ستاره جوان آینده دار بارسلونا در تابستان 2023 به پایان می رسد و به نظر می رسد اگر او با تمدید قرارداد موافقت نکند، باشگاه های بزرگ به دنبال جذب او خواهند بود. با وجود اخبار فراوان در مورد مذاکرات، تمدید نشدن این ستاره آینده باعث نگرانی هواداران بارسلونا شده است و شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی بازیکن مهم دیگری از این باشگاه وجود دارد، اما او بیشتر به تمدید نزدیک است تا جدایی.

اسپورت در این رابطه نوشت که تمدید با گاو اکنون بیش از هر زمان دیگری نزدیک است و بند فسخ 50 میلیون یورویی آن به یک میلیارد یورو تغییر خواهد کرد. آس همچنین ادعا کرد که بارسا پس از تمدید قرارداد با گوشت گاو، فرانکی دی یونگ را در لیست قرار خواهد داد و خوشبین است که سیتی یا یونایتد این بازیکن را با مبلغی حدود 80 میلیون یورو به خدمت بگیرند. تمام هماهنگی های لازم برای جایگزینی دی یونگ با کاپیتان والنسیا، کارلوس سولر انجام شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پابلو گاوی، پدیده بارسلونا در فصل جاری به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

بارسا در مقطعی حتی حاضر بود این گاو را به قیمت 40 میلیون یورو بفروشد زیرا با مشکلات جدی اقتصادی دست و پنجه نرم می کرد اما به هر حال گاو را نگه داشت و امروز پس از ملاقات با سرمربی این بازیکن، توافق نزدیک تری صورت گرفت. بوده. دو طرف امروز درباره قرارداد جدید کاو صحبت کردند و ستاره 17 ساله پیشنهاد جدید باشگاه را به عنوان قابل قبول پذیرفته است، اما جزئیات بیشتری هنوز مورد مذاکره قرار نگرفته است.


سرویس خبر شماره: 1822954 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:00 |
458 |

1نظرات

بعد از صحبت های امروز