گاوی می خواهد سال ها در بارسلونا بماند


سرویس خبر شماره: 1823272 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 13:51 |
1,149 امتیاز خبر|

0نظرات

ماتئو آلمانی:

متئو ژرمنی، مدیر فوتبال بارسلونا اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد گاوی است.

این بازیکن آلمانی پیش از پیروزی شب گذشته مقابل رئال بتیس به مووی استار گفت: “گاو می خواهد در نوکمپ بماند.” ما مدت هاست که با نمایندگان و مربی این بازیکن مذاکره می کنیم تا راه را برای حضور طولانی مدت او در بارسا در سال های آینده هموار کنیم.
سرپرست فوتبال بارسلونا درباره وضعیت دروازه بانی این تیم در فصل آینده گفت: نتو و ترشتگان دروازه بان های خوب و عالی هستند. این برزیلی یک ساله با ما قرارداد دارد و دو دروازه بان جوان از جمله آرنو تناس و اینیاکی پنا داریم که از آنها بسیار راضی هستیم. “ما در این پست پوشش خوبی داریم.”
او در مورد پیش بینی خود از جایگاه بارسلونا در پایان فصل گفت: بارسلونا باید در صدر جدول باشد. این موقعیت ذاتی ماست و مبارزه برای مقام اول چیزی است که در طبیعت ما وجود دارد، اما در حال حاضر امیدواریم بتوانیم در این فصل مقام دوم را به دست آوریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد تابستان شلوغ و پرکاری پیش روی مدیران بارسلونا است و مدیران این تیم در تلاش برای جذب بازیکنان جدید هستند.
علاوه بر جذب بازیکنان جدید و در نظر گرفتن ژاوی هرناندز، تمدید قرارداد با ستاره های جوان و آینده دار بارسا نیز در دستور کار هیئت مدیره باشگاه برای تابستان پیش رو قرار دارد.
یکی از این بازیکنان گاوی است که در دوران حضورش در تیم بارسا توانست بدرخشد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. ژاوی روی حفظ این بازیکن تاکید زیادی دارد و بارسا اصلا حاضر نیست او را از دست بدهد.