گرانیت ژاکا دوباره در سالن خروج؟

که بسیار بدبینانه به نظر می رسد، به خصوص با توجه به فصل فوق العاده ای که او سپری کرد، اما چند بار در مورد خروج رایگان بازیکنان و بقیه صحبت کرده ایم؟ واضح است که دلایل فوتبالی برای تمدید او وجود داشت، نه تنها به این دلیل که او بازیکنی است که میکل آرتتا به او اعتماد زیادی دارد، و این با فرم خوب او در دو فصل گذشته پاداش داده شد. با این حال، ما مدتی است که فروش خوبی نداشته ایم – به دلایلی که همه ما می دانیم – بنابراین انجام معاملاتی مانند این برای کمک به درآمدزایی ما از تیم موجود مهم بود.

مارک تواین به ژاکا اشاره دارد، به این صورت که گزارش های جدایی او از آرسنال، حداقل قبلاً بسیار اغراق آمیز بوده است. ما قبلاً در این سالن خروج بودیم و هواپیما هرگز بلند نشد. با این حال، به نظر می رسد دود زیادی وجود دارد، که نشان دهنده مقداری آتش نیز است. ما همچنین در این فصل شاهد برخی از انتخاب‌ها و تعویض‌های تیم بودیم که نشان می‌داد سرمربی ممکن است در جهت متفاوتی نگاه کند. آنها لزوما به نتیجه نرسیدند، اما اتفاق افتاد. در غیاب اطلاعات بیشتر در این بین، می‌توانیم از نزدیک شدت تکان دادن ژاکا را پس از بازی نهایی مقابل وولوز مشاهده کنیم. تقریباً همیشه می‌توانید تشخیص دهید که بازیکنی در حال خداحافظی است، بنابراین بیایید ببینیم که چگونه پیش می‌رود.

در Arsecast Extra در روز دوشنبه، ما یک سوال داشتیم که کدام بازیکن، که در حال حاضر برای تیم اصلی مهم تلقی می شود، ممکن است تابستان امسال غافلگیر کننده باشد.

🗣”اصلا به آن اشاره نشده است… سیتی در آستانه کسب پنجمین عنوان خود در شش سال گذشته است.”

هر چند من آن را کنجکاو می دانم. پس از سال‌ها دوری از لیگ قهرمانان، زمان‌بندی عجیبی برای او خواهد بود که به ما کمک کند تا به آن برگردیم. پیشنهاداتی وجود دارد که ممکن است انگیزه‌های خانوادگی در پس بازگشت به آلمان باشد، و زمانی که شما با شخصیت‌های بالا و حرکت‌های بسیار گران‌قیمت برای دکلان رایس و مویزس کایسدو مرتبط می‌شوید، کسی باید راه خود را باز کند. ناگفته نماند درآمدهای ورودی بخشی از هزینه ها را جبران می کند. وقتی به تیم نگاه می کنید، ژاکا ارزش بازار نقل و انتقالات بیشتری نسبت به جورجینیو یا محمد الننی دارد، و در حالی که احتمالاً به دنبال فروش آلبرت سامبی لوکونگا هستیم، سخت است که بدانیم او پس از یک دوره قرضی بی نظیر در کریستال پالاس چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد. .

من صحبت هایی را دیده ام که این معامله ممکن است پلی بین باشگاه ها برای تسهیل موسی دیابی جالب باشد. با 14 گل و 11 پاس گل در این فصل، بازی در درجه اول در سمت راست اما با تطبیق پذیری برای بازی در جاهای دیگر، می توانید ببینید که چگونه می تواند بازیکنی باشد که آرسنال به او علاقه مند است. او 23 سال دارد و قرارداد فوق العاده طولانی با لورکوزن ندارد. ، و او سریع است. صحبت های زیادی در مورد اینکه چگونه آرتتا به دنبال آن تزریق سرعت در یک سوم آخر ما است، وجود دارد، بنابراین با کنار هم قرار دادن دو و دو، یک چهار با صدای معقول به شما می دهد. فقط می‌توانم بگویم که تابستان هنوز شروع نشده است، ما قبلاً با بازیکنان بیشتری نسبت به آنچه که بتوانم حساب کنم ارتباط داشته‌ایم و این تازه شروع است. منتظر نام‌های بیشتر، شایعات بیشتر، ناسازگاری‌های بیشتر باشید. فقط همین طور است.

ما هنوز دو بازی داریم، فراموش نکنیم.

در خبرهای دیگر، فلو بالوگون فوتبال بین‌المللی خود را برای ایالات متحده بازی خواهد کرد که تا به حال در سطح زیر 21 سال از انگلیس نمایندگی کرده است. در آخرین اینترلول داستان هایی درباره نحوه سفر او به میامی برای گفتگو وجود داشت و مهاجم متولد نیویورک انتخاب خود را در این زمینه انجام داده است. این نشان می‌دهد که او از ایجاد تغییرات مهم نمی‌ترسد، و پس از گزارش‌هایی که در ماه گذشته نشان داد او به‌دنبال فوتبال ثابت تیم اصلی در فصل آینده است، اگر بازیکن دیگری در ترکیب باشگاهی او وجود داشته باشد، تعجب آور نخواهد بود. اجازه بدید ببینم.

من یکی از گرانیت ژاکا یا توماس پارتی را انتخاب کردم. دیروز، گزارش شد این هافبک سوئیسی در تابستان با مذاکرات پیشرفته بین آرسنال و بایر لورکوزن جدا خواهد شد. هزینه ای در حدود 13 تا 15 میلیون پوند مطرح می شد. من دیدم که شخصی در توییتر پیشنهاد می کند که ژاکا با ژابی آلونسو گفتگو کرده است و نوعی تقارن بین ترک یک مربی باسک به جای دیگری وجود دارد. آلونسو و میکل آرتتا در رئال سوسیداد با هم آمدند.

تا فردا.



https://arseblog.com/2023/05/granit-xhaka-in-the-departure-lounge-again/ منبع:

فوتبال با @SkyIreland pic.twitter.com/MBx0IZRSGl

در ESPNجیمز اولی گزارش می دهد که ژاکا “اگر آرسنال مایل به پیشنهاد قرارداد جدید و بلندمدت به او نیست، آماده ترک است”. به نظر می رسد چند سالی است که ژاکا را خاموش و روشن کرده ایم. او در حال حاضر قراردادی دارد که تا سال 2024 اعتبار دارد، با گزینه ای برای انتقال آن به سال 2025، و در حالی که در زمان وقوع آن مقدار مشخصی دندان قروچه وجود داشت، اگر این کار برای محافظت از ارزش او انجام شود، منطقی است. در حالی که هنوز مقداری ارزش باقی مانده است، از او پول نقد می کنند.

من سیتی ممکن است سه گانه را کسب کند و 115 اتهام علیه آنها حتی بخشی از ماجرا نیست.

🗣”به نظر می رسد یک چیز فوتبالی خاص است.”

برای گوش دادن بیشتر، ما یک قسمت از 30 برای شما در Patreon. در نهایت برای امروز، بدون در نظر گرفتن مشکلات خودمان در چند هفته اخیر، گاوین کونی گزارشگر فوتبال به نکته بسیار خوبی در ویدیوی زیر اشاره می کند.